ओरीएंटल उर्दू कॉलिज हिमायत नगर में दाख़िलों का आग़ाज़

ओरीएंटल उर्दू कॉलिज हिमायत नगर में दाख़िलों का आग़ाज़
हैदराबाद । ११जुलाई : ( रास्त ) : मुहतरमा निकहत आरा शाहीन इंचार्ज प्रिंसिपल ओरीएंटल उर्दू कॉलिज गुलशन हबीब उर्दू हाल हिमायत नगर के बमूजब गरमाई तातीलात के बाद 6 जून से कॉलिज की दुबारा कुशादगी अमल में आई है और शाम 5 ता 9 बजे शब क्लास जारी ह

हैदराबाद । ११जुलाई : ( रास्त ) : मुहतरमा निकहत आरा शाहीन इंचार्ज प्रिंसिपल ओरीएंटल उर्दू कॉलिज गुलशन हबीब उर्दू हाल हिमायत नगर के बमूजब गरमाई तातीलात के बाद 6 जून से कॉलिज की दुबारा कुशादगी अमल में आई है और शाम 5 ता 9 बजे शब क्लास जारी हैं ।

कॉलिज में उस्मानिया ऐंटरैंस ( मुमासिल ऐस एससी ) से पी एचडी की सतह तक आला तालीम के मवाक़े फ़राहम हैं । पिछले 56 साल से आला तालीम-ए-याफ़ता तजरबाकार असातिज़ा की निगरानी में ये कॉलिज अपने शानदार नताइज पेश कररहा है । मुलाज़मत पेशा अफ़राद के लिए मुलाज़मत के साथ तालीम जारी रखने का ये सुनहरी मौक़ा है ।

ऐसे तलबा-ए-तालिबात जिन्हों ने तालीमी सिलसिला मुनक़ते किया है या किसी तरह की तालीमी सनद नहीं रखते वो सदाक़त नामा उम्र की असास पर उस्मानिया ऐंटरैंस में दाख़िला पाकर आली तालीम का सिलसिला शुरू करसकते हैं । उस्मानिया ऐंटरैंस या मैट्रिक कामयाब ज़बान दोम उर्दू के हामिल तलबा तालिबात पी डी सी दो साला कोर्स में दाख़िला के अहल होंगे । पी डी सी की सनद के हामिल उम्मीदवार या किसी भी कॉलिज से एंटर मीडीट कामयाब ज़बान दोम उर्दू के हामिल तलबा तालिबात 3 साला डिग्री कोर्स बी ए ( ईल ) उर्दू में दाख़िला ले सकते हैं । जो तलबा-ए-उर्दू या अरबी से बी ए किए हूँ ।

एम ए उर्दू में दाख़िला के मुस्तहिक़ होंगे । पी एचडी उर्दू में दाख़िलों का अवाक़िब ऐलान किया जाएगा । कॉलिज में कुशादा क्लास रूम्स , लाइब्रेरी के इलावा बस पास और दीगर मनज़ोरा रियायतें मौजूद हैं ।

तलबा-ए-तालिबात को हर शोबा-ए-हियात में हौसलाअफ़्ज़ाई के लिए इस कॉलिज का क़ियाम अमल में लाया गया है । अंजुमन तरक़्क़ी , उर्दू आंधरा प्रदेश के ज़ेर-ए-इंतिज़ाम ये कॉलिज क़लब शहर हिमायत नगर रोड पर वाक़्य है । दाख़िला फॉर्म्स शाम 4 बजेता रात 9 बजे कॉलिज ऑफ़िस से हासिल किए जा सकते हैं । तफ़सीलात के लिए 9959632384 या ऑफ़िस नंबर 23221414 पर राब्ता करें

Top Stories