Tuesday , November 21 2017
Home / Featured News / ओवरसीज़ स्कालरशिप, दरख़ास्तों की तारीख़ में तौसी

ओवरसीज़ स्कालरशिप, दरख़ास्तों की तारीख़ में तौसी

हैदराबाद 30 दिसंबर: ओवरसीज़ स्कालरशिप स्कीम के लिए दरख़ास्तों के दाखिल करने की आख़िरी तारीख़ में 10 जनवरी तक तौसी का फ़ैसला किया गया है।

इस स्कीम के तहत ऑनलाइन दरख़ास्तों के दाखिल करने की आख़िरी तारीख़ 29 दिसंबर को ख़त्म हो गई। बताया जाता है कि दूसरे मरहले के तहत तलब की गई दरख़ास्तों में ताहाल 300 दरख़ास्तें ऑनलाइन दाख़िल की गई हैं। हालिया दिनों मुख़्तलिफ़ तातीलात के सबब तलबा को दरकार दस्तावेज़ात की तैयारी में दुशवारी पेश आई लिहाज़ा हुकूमत से नुमाइंदगी की गई कि तारीख़ में तौसी की जाये।

सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद सय्यद उम्र जलील ने 10 जनवरी तक तारीख़ में तौसी के लिए डायरेक्टर अक़लियती बहबूद को हिदायत दी है। इस सिलसिले में महिकमा की तरफ से सी जी जी हुक्काम को इत्तिला दी जाएगी ताकि ऑनलाइन सिस्टम को जारी रखा जाये।

ओवरसीज़ स्कालरशिप स्कीम के पहले मरहले में 210 उम्मीदवारों को मुंतख़ब किया गया जबकि दूसरे मरहले की दरख़ास्तों का इदख़ाल का सिलसिला अभी जारी है। हुकूमत ने इस स्कीम के लिए 25 करोड़ रुपये बजट मुख़तस किया था जिसमें से 12 करोड़ जारी कर दिए गए पहले मरहले के मुंतख़ब तलबा में स्कालरशिप की पहली क़िस्त की इजराई अभी बाक़ी है।

TOPPOPULARRECENT