Wednesday , November 22 2017
Home / Hyderabad News / ओवरसीज़ स्कॉलरशिप रक़म की इजराई के लिए नई शर्त

ओवरसीज़ स्कॉलरशिप रक़म की इजराई के लिए नई शर्त

बैरून मुल्क तालीम के हुसूल के सिलसिले में अक़्लीयती तलबा को स्कॉलरशिप से मुताल्लिक़ स्कीम की पहली क़िस्त अभी तक जारी नहीं की गई। हुकूमत और अक़्लीयती बहबूद के ओहदेदारों की जानिब से इस सिलसिले में बारहा ऐलानात के बावजूद आज तक भी मुंतख़ब तलबा के अकाउंट में पहली क़िस्त की रक़म जारी नहीं की गई।

बताया जाता है कि महकमा अक़्लीयती बहबूद ने मुंतख़ब तलबा के लिए जो नई शर्त रखी है इस के सबब रक़म की इजराई में ताख़ीर का सामना है और मुंतख़ब तलबा इस शर्त की तकमील से क़ासिर हैं।

ओवरसीज़ स्कॉलरशिप स्कीम के तहत तमाम शराइत की तकमील करने वाले 210 उम्मीदवारों को मुंतख़ब किया गया था और पहली क़िस्त के तौर पर 5 लाख की इजराई के लिए यूनीवर्सिटी का एडमीशन कार्ड और एयर लाइंस का बोर्डिंग कार्ड ऑनलाइन रवाना करने की शर्त रखी गई थी।

बताया जाता है कि मुंतख़ब तलबा ने इन दोनों शराइत की तकमील कर दी ताहम महकमा ने एक नई शर्त का इज़ाफ़ा किया जिसके तहत मुंतख़ब तलबा को अपने अस्नादात के सही होने की तसदीक़ करते हुए हलफ़नामा दाख़िल करने पर इसरार किया जा रहा है।

ऐसे तलबा जिन्हों ने बैरून मुल्क यूनीवर्सिटीज़ में दाख़िला हासिल कर लिया और तालीम का भी आग़ाज़ हो गया उन के लिए बैरून मुल्क से हलफ़नामा रवाना करना दुशवारकुन है। उसके बाद पहली क़िस्त के तौर पर 5 लाख रुपय के इलावा फ़िज़ाई सफ़र का यकतरफ़ा किराया भी अकाउंट में जमा किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT