Thursday , January 18 2018

ओवरसीज़ स्कॉलरशिप स्कीम, दूसरे मरहले का आग़ाज़

बैरून मुल्क आला तालीम के हुसूल के लिए हुकूमत की ओवरसीज़ स्कॉलरशिप स्कीम की दूसरे मरहला की दरख़ास्तों की वसूली का आग़ाज़ हो चुका है। डायरेक्टर अक़्लीयती बहबूद जलाल उद्दीन अकबर ने आज इस सिलसिला में आलामीया जारी किया।

तालीमी साल 2015-16 के तेरह बैरूनी यूनीवर्सिटीज़ में आला तालीम के लिए दूसरे मरहला की दरख़्वास्तें ऑन लाइन दाख़िल करने की आख़िरी तारीख 29 दिसंबर मुक़र्रर की गई है। उम्मीदवार 29 दिसंबर की शाम 5 बजे तक वेब साईट telanganaepass.cgg.gov.in पर ऑन लाइन दरख़्वास्तें दाख़िल कर सकते हैं। तमाम मुस्तहिक़ और अहल उम्मीदवार जी ओ एम इस 24 और जी ओ एम इस 124 में मुक़र्रर शराइत के मुताबिक़ अपनी दरख़्वास्तें दाख़िल कर सकते हैं।

ऑन लाइन दरख़ास्तों के इदख़ाल के बाद दस्तावेज़ात की हॉट कापी मुताल्लिक़ा डिस्ट्रिक्ट माइनॉरिटी वेलफ़ेयर ऑफीसर को पेश करनी होगी। वाज़ेह रहे कि इस स्कीम के तहत पहले मरहला में 513 उम्मीदवारों ने दरख़्वास्तें दाख़िल की थीं जिन में 210 को मुंतख़ब किया गया। हैदराबाद के अक़्लीयती बहबूद ओहदेदारों को हिदायत दी गई कि वो अपने तौर पर जारी की गई नई शराइत से फ़ौरी दस्तबरदारी अख़तियार करलें।

TOPPOPULARRECENT