Monday , December 18 2017

ओहदेदारों के बजाय वुज़रा केख़िलाफ़ कार्रवाई ज़रूरी

हैदराबाद । 21 । नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : रियास्ती वज़ीर हैंडलूम-ओ-टकसटाईल डाक्टर शंकर राव ने हुक्म देने वाले चीफ़ मिनिस्टर्स और वुज़रा को छोड़कर अहकाम पर अमल आवरी करने वाले आई ए ऐस ऑफीसरस से सी बी आई की पूछताछ पर नाराज़गी का इज़हार किय

हैदराबाद । 21 । नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : रियास्ती वज़ीर हैंडलूम-ओ-टकसटाईल डाक्टर शंकर राव ने हुक्म देने वाले चीफ़ मिनिस्टर्स और वुज़रा को छोड़कर अहकाम पर अमल आवरी करने वाले आई ए ऐस ऑफीसरस से सी बी आई की पूछताछ पर नाराज़गी का इज़हार किया और हुकूमत को कोई ख़तरा ना होने का दावा किया ।

सनसनीखेज़ इन्किशाफ़ात करते हुए सुर्खियां बटोरने वाले रियास्ती वज़ीर डाक्टर शंकर रावने आज सी एलपी ऑफ़िस असमबली में प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहाकि बदउनवानीयों के ख़िलाफ़ सी बी आई की तहक़ीक़ात काबिल-ए-सिताइश है ताहम सी बी आई ने तहक़ीक़ात के लिए जो रवैय्या इख़तियार किया है वो काबिल एतराज़ है सारे मुआमलत में सिर्फ और सिर्फ आई ए ऐस और दूसरे आला ओहदेदारों को बिल्ली का बकरा बनाते हुए ऊपर ऊपर से तहक़ीक़ात की जा रही है । मादिनी सरगर्मीयों को जो लीज़ दी गई है उन के ज़िम्मेदारों को नज़रअंदाज किया जा रहा है । असल में चीफ़ मिनिस्टर्स और वुज़रा की हिदायतों पर आला ओहदेदारों ने अहकामात पर अपनी दस्तख़तें की हैं ।

उन्हें यहां तक इत्तिला है कि आला ओहदेदारों को डरा धमकाकर ज़बरदस्ती दस्तख़तें किराए गए हैं । वो चीफ़ मिनिस्टर और वुज़रा के दबाव में काम करचुके हैं । सी बी आई हुक्म देने वालों से किसी किस्म की पूछताछ नहीं कररही है । अहकाम पर अमल आवरी करने वालों को परेशान किया जा रहा है । तलगो देशम की जानिब से हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे इअतिमाद पेश करने के ऐलान पर पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए कहा कि इस से हुकूमत कोई ख़तरा नहीं है और ना ही हुकूमत अक़ल्लीयत में है । वक़्त आने पर हुकूमत अपनी अक्सरीयत साबित करदेगी ।

जगन के अरकान असमबली की कांग्रेस में वापसी पर पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए कहा कि इन का फ़ैसला ग़लत था जिस का एहसास होने के बाद वो अपने फ़ैसले पर नज़र-ए-सानी कररहे हैं तलंगाना पर पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए कहा कि पार्टी सदर मिसिज़ सोनीया गांधी पर मुकम्मल भरोसा है वो अवाम से किए गए वाअदे को पूरा करेंगी ।।

TOPPOPULARRECENT