Thursday , November 23 2017
Home / Hyderabad News / ओक़ाफ़ी जायदादों के दूसरे सर्वे का काम जल्द मुकम्मिल करने की हिदायत

ओक़ाफ़ी जायदादों के दूसरे सर्वे का काम जल्द मुकम्मिल करने की हिदायत

हैदराबाद 07 अगस्त:ओक़ाफ़ी जायदादों से मुताल्लिक़ तेलंगाना असेंबली-ओ-कौंसिल की एवान की कमेटी ने रियासत में ओक़ाफ़ी जायदादों से मुताल्लिक़ दूसरे सर्वे का काम जल्द मुकम्मिल करने की हिदायत दी है।

अहाता असेंबली में एवान की कमेटी की मीटिंग मुनाक़िद हुवि जिसकी सदारत सदर नशीन बाजी रेड्डी गवर्धन ने की जबकि कमेटी के अरकान मुहम्मद फ़ारूक़ हुसैन, आमिर शकील, मुहम्मद सलीम, डी के अरूना, वेंकटेश्वर रेड्डी और बाज़ दुसरे अरकान ने शिरकत की।

सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद सय्यद उम्र जलील और डायरेक्टर अक़लियती बहबूद जलालुद्दीन अकबर ने पिछ्ले मीटिंग में तलब की गई ओक़ाफ़ी जायदादों और नाजायज़ क़ब्ज़ों की तफ़सीलात से अरकान को वाक़िफ़ किराया।

मीटिंग में पावर प्वाईंट प्रेजेंटेशन के ज़रीये ओक़ाफ़ी जायदादों और जारीये दूसरे सर्वे के मौक़िफ़ की वज़ाहत की गई। ओहदेदारों ने मीटिंग में रिपोर्ट पेश की के वक़्फ़ बोर्ड ने 35 एसी जायदादों की निशानदेही की है जिन्हें डेवलप करते हुए वक़्फ़ बोर्ड की आमदनी में इज़ाफ़ा किया जाये।

इस सिलसिले में अरकान से राय हासिल की गई। मीटिंग में मुत्तफ़िक़ा क़रारदाद के ज़रीये हुकूमत से मुतालिबा किया गया कि वक़्फ़ बोर्ड के लिए दरकार ओहदेदारों और स्टाफ़ का जल्द तक़र्रुर अमल में लाया जाये। वक़्फ़ बोर्ड के हेडक्वार्टर हैदराबाद के अलावा अज़ला में भी वक़्फ़ बोर्ड के ओहदेदारों की तादाद में इज़ाफ़ा किया जाये।

अरकान ने ओक़ाफ़ी जायदादों के तहफ़्फ़ुज़ के सिलसिले में वक़्फ़ बोर्ड की कारकर्दगी पर अदम इतमीनान का इज़हार किया। अरकान की राय थी बोर्ड में बदउनवानीयों और करप्शन के बाइस जायदादों की तबाही हो रही है। अज़ला में भी वक़्फ़ बोर्ड का अमला मुख़्तलिफ़ बदउनवानीयों में शामिल है और ओक़ाफ़ी जायदादें तबाह हो रही हैं। अरकान ने हर ज़िला में एवान की कमेटी कि मीटिंग मुनाक़िद करने की तजवीज़ पेश की।

TOPPOPULARRECENT