Saturday , January 20 2018

ओ आई सी में चार आला ओहदों पर ख़वातीन का तक़र्रुर

जद्दा में क़ायम इस्लामी तआवुन तंज़ीम (ओ आई सी) के हेड क्वाटर्स में आला ओहदों पर चार अरब ख़वातीन का तक़र्रुर किया गया है। सत्तावन मुस्लिम ममालिक पर मुश्तमिल ओ आई सी अक़्वामे मुत्तहिदा के बाद दुनिया की दूसरी बड़ी तंज़ीम है।

एक आलामीए के मुताबिक़ जद्दा में तंज़ीम के जेनरल सेक्रेट्रीएट में जिन ख़वातीन का तक़र्रुर किया गया है, उनका ताल्लुक़ सऊदी अरब, मोरीताननीया, अल-जज़ाइर और यमन से है।

वो सक़ाफ़ती और समाजी उमूर, मीडिया और इत्तिलाआत, ख़वातीन और ख़ानदान और सियासी उमूर के शोबों की सरब्राहान के तौर पर काम करेंगी।
ओ आई सी के जेनरल सेक्रेट्रीएट में पहले ही बारह ख़वातीन काम कर रही हैं।

सऊदी अरब से ताल्लुक़ रखने वाली महा अक़ील को ओ आई सी की डायरेक्टर बराए मीडिया और इत्तिलाआत मुक़र्रर किया गया है। वो पहली ख़ातून हैं जिनको ये अहम ज़िम्मेदारी सौंपी गई है।

उन्हें छे साल क़ब्ल ओ आई सी के मुजल्ले की ऐडीटर इनचीफ़ मुक़र्रर किया गया था। इस से पहले वो अंग्रेज़ी सहाफ़त से वाबस्ता थीं। अब उन्हें डायरेक्टर मीडिया के ओहदे पर तरक़्क़ी दे दी गई है।

उन्होंने एक मुक़ामी अख़बार से गुफ़्तगु करते हुए कहा है कि ओ आई सी अहलीयत और कारकर्दगी की बुनियाद पर मुलाज़मतों और तरक़्क़ी के यक्सां मवाक़े मुहैया करती है।

TOPPOPULARRECENT