Monday , September 24 2018

औक़ाफ़ी जायदादों के तहफ़्फ़ुज़ और आमदनी में इज़ाफ़ा पर ज़ोर

हैदराबाद 2 फरवरी ( सियासत न्यूज़) प्रिंसिपल सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद आई रानी कुमोदनी ने आज वक़्फ़ बोर्ड की कारकर्दगी का जायज़ा लिया। उन्हों ने औक़ाफ़ी जायदादों के तहफ़्फ़ुज़, उन की लीज़ और किरायों से मुताल्लिक़ तफ़सीलात हासि

हैदराबाद 2 फरवरी ( सियासत न्यूज़) प्रिंसिपल सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद आई रानी कुमोदनी ने आज वक़्फ़ बोर्ड की कारकर्दगी का जायज़ा लिया। उन्हों ने औक़ाफ़ी जायदादों के तहफ़्फ़ुज़, उन की लीज़ और किरायों से मुताल्लिक़ तफ़सीलात हासिल कीं।

सी ई ओ वक़्फ़ बोर्ड एम ए हमीद, सर्वे कमिशनर वक़्फ़ हसन अली बेग, डिप्टी सेक्रेट्री वक़्फ़ और दीगर ओहदेदार इस जायज़ा इजलास में शरीक थे। उन्हों ने कहा कि किरायों और लीज़ की मालियत में भी हर साल बाक़ायदा इज़ाफ़ा किया जाना चाहीए।

उन्हों ने ओहदेदारों को वक़्फ़ जायदादों के रिकार्ड को कंप्यूटराइज्ड करने की हिदायत दी और कहा कि कम्प्यूटराइजेशन का काम जितना जल्द हो सके मुकम्मल कर लिया जाए। वक़्फ़ सर्वे के ओहदेदारों ने उन्हें कम्प्यूटराइजेशन के काम की पेशरफ़त से वाक़िफ़ कराया।

जिस पर प्रिंसिपल सेक्रेट्री ने इतमीनान का इज़हार किया। बताया जाता है कि प्रिंसिपल सेक्रेट्री ने ओहदेदारों से कहा कि वो वक़्फ़ बोर्ड को एक मुनाफ़ा बख़श इदारा में तबदील करें और उस की कारकर्दगी बेहतर बनाने पर तवज्जा दें।

उन्हों ने कहा कि वो हर मंगल के दिन दो इदारों की कारकर्दगी का जायज़ा इजलास तलब करेंगी। आइन्दा मंगल को वक़्फ़ बोर्ड की कारकर्दगी का दुबारा जायज़ा लिया जाएगा।

प्रिंसिपल सेक्रेट्री ने कहा कि वो अक़ल्लीयती बहबूद से मुताल्लिक़ तमाम इदारों की कारकर्दगी को बेहतर बनाने में संजीदा हैं और इस सिलसिला में इन इदारों के ओहदेदारों और मुलाज़मीन को हर मुम्किन तआवुन करने तैयार हैं।

TOPPOPULARRECENT