Wednesday , January 24 2018

औरत को ब्रहना, रेप करने का अफ़सोसनाक वाक़िया

अहमदनगर 21 जनवरी: महाराष्ट्रा के ज़िला अहमदनगर में पेश आए एक इंतेहाई दिलख़राश वाक़िये में चंद मर्दों के एक ग्रुप ने एक 30 साला औरत को सड़क पर ब्रहना कर दिया और ग्रुप में शामिल एक शख़्स ने इस का रेप कीया जबकि मर्द मुल्ज़िमीन की रिश्तेदार औरतों ने इस तन्हा-ओ-बेबस औरत की लाठियों से बुरी तरह पिटाई की।

पुलिस ने कहा कि ये अफ़सोसनाक वाक़िया श्री गोनडे तहसील के तहत वडाली गांव में पेश आया जब ये औरत ईलाज के लिए क़रीबी गांव को तन्हा रवाना हो रही थी कि दरमियानी रास्ते में एक आदमी ने इस को ज़बरदस्ती अपनी मोटर साइकिल पर बिठा लिया लेकिन आगे बढ़ने के बाद वहां मौजूद मर्दों के एक ग्रुप ने इस मर्द के साथ मोटर साइकिल पर इस के सफ़र पर एतेराज़ करते हुए बदसुलूकी की।

इस दौरान चंद अफ़राद ने रास्ते में ही औरत को ब्रहना कर दिया। ग्रुप में शामिल एक फ़र्द ने इस का रेप कीया और दूसरों ने इस की मदद की। उस औरत को वडाली गांव लेजाया गया जहां उन अफ़राद के ख़ानदानों से ताल्लुक़ रखने वाले छः औरतों ने इस बेबस औरत को बुरी तरह मारा। लाठियों से इस की पिटाई भी की गई जिसके नतीजे में औरत के बेहोश होजाने के बाद इस को क़रीबी कैनाल में फेंक दिया गया।चंद अफ़राद ने इस को वहां देखकर पुलिस को इत्तेला दी और इस के बयान पर मुक़द्दमा दर्ज करते हुए चंद ख़वातीन 14 अफ़राद के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज किया गया।

TOPPOPULARRECENT