कंचन बाग़ के जिम में रूडी शेटर का बे रहमाना क़तल

कंचन बाग़ के जिम में रूडी शेटर का बे रहमाना क़तल

पुराना शहर के कंचन बाग़ में आज सुबह की अव्वलीन साअतों में पेश आई क़तल की संगीन वारदात में एक रूडी शेटर के बे रहमाना अंदाज़ में क़तल करदिया गया । बताया जाता है कि मुहम्मद इमतियाज़ उर्फ़ इलयास जिस की उम्र 35साल बताई गई है मुख़ालिफ़ ग

पुराना शहर के कंचन बाग़ में आज सुबह की अव्वलीन साअतों में पेश आई क़तल की संगीन वारदात में एक रूडी शेटर के बे रहमाना अंदाज़ में क़तल करदिया गया । बताया जाता है कि मुहम्मद इमतियाज़ उर्फ़ इलयास जिस की उम्र 35साल बताई गई है मुख़ालिफ़ ग्रुप के हमला में हलाक होगया । इमतियाज़ पर उस वक़्त हमला किया गया जब वो एक जिम में वरज़िश के दौरान मसरूफ़ था ।

पुलिस ज़राए के मुताबिक़ 8 ता 10 अफ़राद जो मुहलिक हथियारों से लैस थे अचानक हमला करते हुए इमतियाज़ को ढेर करदिया । इस वाक़िया की इत्तिला पाकर ऐडीशनल कमिशनर पुलिस ला ऐंड आर्डर मिस्टर अमीत गारग और डी सी पी साउथ ज़ोन मिस्टर मनीष कुमार सिन्हा मुक़ाम वारदात पर पहुंच गए । इमतियाज़ के क़तल की इत्तिला आम होते ही भवानी नगर तालाब कटा चंदरायन गुट्टा बाबा नगर के इलाक़ों में सनसनी फैल गई ।

इमतियाज़ फूलबाग का साकिन और सालिम क़तल केस का अहम मुल्ज़िम था सालिम का क़तल साल 2011-में किया गया था । बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ इमतियाज़ उर्फ़ इलयास की जान को ख़तरा लाहक़ हो गया था और इस ने इस ख़तरा के पेशे नज़र भवानी नगर इलाक़ा को छोड़कर चंदरायन गट्टा फूलबाग मुंतक़िल होगया था और इस पर अदालत में हाज़िरी के दौरान भी हमला का ख़तरा था ।

इमतियाज़ के ख़ानदानी ज़राए ने बताया कि उन्हों ने चंदरायन गुट्टा और नामपली पुलिस के इलावा कमिशनर पुलिस से भी शिकायत की थी कि उन्हें जान का ख़तरा है ताहम नामपली और चंदरायन गट्टा पुलिस ने इस की तौसीक़ नहीं की । इमतियाज़ के भाई का इल्ज़ाम है कि अगर पुलिस ने उन की शिकायत पर तवज्जा दी होती तो शायद उन का भाई हमला में हलाक नहीं होता ।

इमतियाज़ के भाई ने ज़फ़र पहलवान और उन के ग्रुप पर इल्ज़ाम लगाया कि इस ग्रुप ने उन के भाई को जान से मारने की धमकी दी थी जो इस से अपना ब्यान बदलने का मुतालिबा कर रहे थे । इस ख़सूस में डी सी पी साउथ ज़ोन मिस्टर मनीष कुमार सिन्हा ने बताया कि इमतियाज़ क़तल केस में पहलवान और उन के ग्रुप पर शुबा ज़ाहिर किया जा रहा है ।

डी सी पी ने कहा कि पुलिस के पास इस बात की मोतबर इत्तिलाआत मौसूल हुई हैं कि पुराना शहर के एक पहलवान और उन के ग्रुप ने मुबय्यना तौर पर ये क़तल किया है । ताहम उन्हों ने किसी किस्म की कोई गिरफ़्तारी की तसदीक़ नहीं की और कहा कि पुलिस की ख़ुसूसी टीमें क़ातिलों को पकड़ने में मसरूफ़ हैं । बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ जिम में हमला के वक़्त दो अफ़राद ज़ख़मी हुए जिन में एक का ईलाज जारी है ।

ज़राए के मुताबिक़ यसीन नामी शख़्स को पुलिस कंचन बाग़ ने हिरासत में ले लिया और तहक़ीक़ात जारी है । इंचार्ज इन्सपैक्टर कंचन बाग़-ओ-इन्सपैक्टर संतोष नगर मिस्टर सुदर्शन रेड्डी ने इस मुआमला में किसी किस्म का कोई ब्यान देने से गुरेज़ किया और अपने आला ओहदेदार के ब्यान के ख़िलाफ़ कहा कि हमला किस ने किया और क्यों हुआ इस बात का इलम ना होसका और पुलिस को मसरूफ़ तहक़ीक़ात बताया ।

बताया जाता है कि इमतियाज़ क्राकरी का कारोबार करता था और इस की शादी हुए 6साल का अर्सा गुज़रा था। जिस के दो बच्चे एक लड़का और एक लड़की हैं । पुलिस ने केस दर्ज करलिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है ।

Top Stories