Saturday , July 21 2018

कंदूज़ में हस्पताल पर बमबारी अफ़्ग़ान फ़ौज की दरख़ास्त पर की

अमरीकी फ़ौज के जेनरल जॉन कैम्पबेल ने कहा है कि अफ़्ग़ान शहर कंदूज़ में आलमी इमदादी तंज़ीम एम एस एफ के हस्पताल पर बमबारी अफ़्ग़ान फ़ौज की दरख़ास्त पर की गई थी।

अफ़्ग़ानिस्तान में नैटो अफ़्वाज के कमांडर जेनरल कैम्पबेल का ये ताज़ा बयान अमरीकी फ़ौज के इस बयान की नफ़ी करता है जिसमें कहा गया था कि जब अमरीकी तैयारों ने कार्रवाई की तो तालिबान शिद्दत पसंद अमरीकी फ़ौजीयों पर फायरिंग कर रहे थे।

ऐम ऐस एफ़ के हस्पताल पर सनीचर को होने वाली बमबारी से ऐम ऐस एफ़ के अमले के 12 अरकान समेत 22 अफ़राद हलाक हुए थे। एम एस एफ ने कहा है कि अफ़्ग़ान हुकूमत की जानिब से कंदूज़ में तंज़ीम के हस्पताल पर फ़िज़ाई कार्रवाई का दिफ़ा किया जाना नफ़रत अंगेज़ और जंगी जराइम के इक़बाल के मुतरादिफ़ है।

जेनरल कैम्पबेल ने एक बयान में कहा है कि हमें मालूम हुआ है कि तीन अक्तूबर को अफ़्ग़ान अफ़्वाज ने आगाह किया था कि उन पर दुश्मन की पोज़ीशनें से फायरिंग की जा रही है और उन्हें अमरीकी फ़िज़ाईया की मदद दरकार है।

उन्होंने कहा कि इस पर तालिबान का ख़तरा ख़त्म करने के लिए फ़िज़ाई हमले का हुक्म दिया गया और कई आम शहरीयों का निशाना बनना एक हादिसा था।

TOPPOPULARRECENT