कई ईसराईलीयों के क़त्ल के इल्ज़ाम में हम्मास के साबिक़ (भूत पूर्व ) रहनुमा को सज़ा

कई ईसराईलीयों के क़त्ल  के इल्ज़ाम में हम्मास के साबिक़ (भूत पूर्व ) रहनुमा को सज़ा

एक इसराईली फ़ौजी अदालत ने हम्मास के साबिक़ (भूत पूर्व ) फ़ौजी रहनुमा को दर्जनों इसराईली बाशिंदों के क़त्ल के अहकामात (ओडर्स) जारी करने के इल्ज़ाम में मुतअद्दिद (कई बार) बार उम्र क़ैद की सज़ा सुना दी है , । फ़ौज का ब्यान में कहना है कि

एक इसराईली फ़ौजी अदालत ने हम्मास के साबिक़ (भूत पूर्व ) फ़ौजी रहनुमा को दर्जनों इसराईली बाशिंदों के क़त्ल के अहकामात (ओडर्स) जारी करने के इल्ज़ाम में मुतअद्दिद (कई बार) बार उम्र क़ैद की सज़ा सुना दी है , । फ़ौज का ब्यान में कहना है कि हामिद जो कि मग़रिबी (पश्चिमी) किनारे में हम्मास के फ़ौजी विंग के सरबराह थे , गुजिश्ता हफ़्ते उन्हें मुतअद्दिद (कई बार) खुदकुश हमले के जुर्म में सज़ा सुनाई गई है , जिन के नतीजे में 46 ईसराईलीयों की मौत वाक़ै हुई और 400 से ज़ाइद जख्मी हुए।

इसराईली मीडीया के मुताबिक़ हामिद को 2006 में हम्मास के बानी (संस्थापक) रहनुमा मोसाब यूसुफ़ की मदद से गिरफ़्तार किया गया था जो कि इसराईली शनबीट स्कियोरिटी एजैंसी का खु़फ़ीया एजेंट था । हॉरिट्ज़ अख़बार का कहना है कि हामिद येरूशलम में एक कैफे , एक पुर हुजूम सिटी स्क्वायर कई मुक़ामात पर खुदकुश हमलों में मुलव्विस था।

Top Stories