Thursday , June 21 2018

कनाडा में तालीमी मवाक़े , दाख़िले के तरीका-ए-कार पर ग्रुप के तहसीन हसन से ख़ुसूसी इंटरव्यू

* ये इदारा ना सिर्फ हिंदूस्तान बल्कि दुनिया के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर आला और मयारी तालीम की फ़राहमी , रोज़गार , इमिग्रेशन के ख़िदमात अंजाम दे रहा है । सिर्फ हिंदूस्तान में इस के पाँच दफ़ातिर हैं । यूं तो नई मग़रिबी ममालिक में ये इदारा तालीमी इदारों में दाख़िलों के लिए ख़िदमात अंजाम दे रहा है । लेकिन कनाडा अहम है सिर्फ कनाडा में आपटीमम के तीन इंटरनैशनल दफ़ातिर हैं । इस के इलावा सिंगापुर और दुबई में एक एक दफ़्तर क़ायम है ।

* तहसीन हसन साहिब की शख़्सियत के बारे में मुख़्तसर मालूमात जो इतवार को समीनार के अहम मुक़र्रर हैं।
* तहसीन हुस्न आपटीमम ग्रुप के डायरैक्टर हैं । हिंदूस्तान में एमबी ए की तकमील के बाद वो चार बर्र-ए-आज़मों में काम किए । वो शुमाली अमरीका में ज़ाइद अज़ 20 साल काम किए उन को आलमी सतह के सरकरदा इदारा में ख़िदमात अंजाम देने का मौक़ा मिला । जिस में माईक्रो साफ़्ट AT&T वरीज़ीस योनियो सिटी आफ़ वाशिंगटन शामिल हैं । इस केइलावा अमरीका के मुख़्तलिफ़ तालीमी इदारों में उन्हों ने मैनिजमंट और बिज़नस ऐडमिनिस्ट्रेशन के कई प्रोग्राम्स में सरगर्म रोल अदा किया ।।

* कनाडा के कॉलिजस और यूनीवर्सिटीज़ में दाख़िले के तरीका-ए-कार और ज़रूरी असनादात के बारे में बताए ।
* अंडर ग्रैजूएशन या पोस्ट ग्रैजूएशन प्रोग्राम में जो कनाडा के कॉलिजस में दाख़िले दीए जाते हैं इस में तालीमी क़ाबिलीयत / अहलीयत के लिए दसवीं , एंटर मीडीट तालीम और डिग्री पर कम अज़ कम 50 फ़ीसद निशानात से कामयाबी ज़रूरी है । IELTS मैं 6.0 बांड , यूनीवर्सिटी की तालीम अलहदा इस के लिए कम अज़ कम 75 फ़ीसद निशानात से कामयाबी और IELTS 7.0 स्कोर देखा जाता है ।
* क्या इस का मतलब यूनीवर्सिटी एजूकेशन कॉलिज एजूकेशन से बेहतर है ।।

* कनाडा में आला तालीम के दो अहम आबजकटीव में एक रिसर्च प्रोग्राम दूसरा कैरियर प्रोग्राम , यूनीवर्सिटीज़ सिवाए MBA के दूसरे कोर्स में रिसर्च प्रोग्राम्स है जब कि कॉलिज एजूकेशन में कैरियर पर मबनी प्रोग्राम्स , यूनीवर्सिटी के लिए 16 साला तालीम देखी जाती है । जब कि कॉलिज में 15 साला तालीम 10+2+3 कैरियर पर मबनी प्रोग्राम में कोर्स कीतकमील पर रोज़गार देखा जाता है ।

* यहां की तालीम की तकमील पर जो सरटीफ़ीकट दीए जाते हैं क्या वो दूसरे ममालिक मेंमुस्लिमा हैं बिशमोल हिंदूस्तान ?
* सरटीफ़ीकट , डिप्लोमा , डिग्री जो कनाडा के तालीमी इदारों से जारी होते हैं दुनिया भर में मुस्लिमा हैसियत रखते हैं ना सिर्फ आला तालीम बल्कि मुलाज़मत के लिए भी अहल हैं ।।

* क्या कनाडा में तालीम के लिए स्टडी परमिट की ज़रूरत है । ?
* हाँ हिंदूस्तानी तलबा के लिए कनाडा में तालीम के हुसूल के लिए स्टडी परमिट ज़रूरी उस को तजदीद और तौसीअ भी शराइत की तकमील पर किया जाएगा ।

* क्या इंटरनैशनल स्टूडैंट कनाडा में काम करसकता है ?
* फ़ौरन स्टूडैंट कनाडा में काम करसकते हैं । अपने तालीम के हुसूल के लिए लेकिन आप को स्टूडैंट से मुताल्लिक़ा वर्क परमिट हासिल करना होगा । इसी तरह दीगर मुलाज़मतों के लिए अलहदा शराइत हैं ।

* इंटरनैशनल स्टूडैंट के कनाडा के लिए इमिग्रेशन के क़वाइद और कनाडा में मुस्तक़िल रिहायश से मुताल्लिक़ क्या शराइत हैं ऐसे बेशुमार सवालात के जवाबात के लिए मिस्टरतहसीन हसन से फ़ोन नंबर 9701208095 पर हासिल कर सकते हैं

TOPPOPULARRECENT