Wednesday , January 17 2018

कन्हैया पर जूते से हमला करने वाला नौजवान गिरफ़्तार

हैदराबाद 25 मार्च : जमहूरी उसूलों-ओ-इक़दार के तहफ़्फ़ुज़ के लिए मुनाक़िदा सेमिनार के दौरान जवाहरलाल नेहरू यूनीवर्सिटी स्टूडेंट्स यूनीयन क़ाइद कन्हैया कुमार पर आरएसएस की ज़हनीयत से मुतास्सिर नौजवान ने ग़ैर जमहूरी अमल इख़तियार करते हुए जूते से हमला करने की कोशिश की।

सुंदरिया विग्नान केंद रम में मुनाक़िदा सेमिनार में जिस वक़्त कन्हैया कुमार अवाम से मुख़ातिब कर रहे थे गो रखशा दल से ताल्लुक़ रखने वाले एक नौजवान ने उन पर जूता फेंक दिया जिस पर अवाम ब्रहम हो गए और नौजवान की पिटाई शुरू कर दी लेकिन कन्हैया कुमार ने मजमा को अपील के ज़रीये अत्याचार से रोक दिया और पुलिस ने हमला करने वाले नौजवान और इस के साथी को फ़ौरी हिरासत में ले लिया।

कन्हैया कुमार ने जूते के ज़रीये किए गए हमले को मामूली क़रार देते हुए कहा कि वो अदम अत्याचार की राह पर हैं और वो सिर्फ़ सवाल करते हैं अगर कोई अत्याचार का रास्ता इख़तियार करता है तो एसी सूरत में वो गानधयाई नज़रियात को अपनाते हुए अपनी तहरीक जारी रखेंगे।

कन्हैया कुमार पर हमला करने वाले नौजवानों की शिनाख़्त नरेश और पवन की हैसियत से की गई है जो गो रखशा दल के कारकुन बताए जाते हैं।

TOPPOPULARRECENT