Wednesday , December 13 2017

कबीर ख़ां की नई मुहिम जोई ,कोह कीली मंजारो की चोटी सर करने का ऐलान

एक था टाइगर के डायरेक्टर कबीर ख़ां अपनी इस फ़िल्म की शानदार कामयाबी के बाद एक नई मुहिम जोई केलिए तैय्यार होचुके हैं। अब वो अफ़्रीक़ा में कोह कीली मंजारो की चोटी सर करेंगे। 41 साला कबीर ख़ां ने पिछ्ले रोज़ बल्लू ए डी वे डी की इजराई के लिए

एक था टाइगर के डायरेक्टर कबीर ख़ां अपनी इस फ़िल्म की शानदार कामयाबी के बाद एक नई मुहिम जोई केलिए तैय्यार होचुके हैं। अब वो अफ़्रीक़ा में कोह कीली मंजारो की चोटी सर करेंगे। 41 साला कबीर ख़ां ने पिछ्ले रोज़ बल्लू ए डी वे डी की इजराई के लिए मुनाक़िदा मिटींग‌ में कहा कि मे दो बातों पर संजीदगी से ग़ौर कररहा था जिस की तकमील केलिए मैं ख़ुद से वाअदा करचुका था।

एक था टाइगर की कामयाबी की चोटी सर कर लेने के बाद एक और मक़सद बाक़ी रह गया है। वो दरअसल अफ़्रीक़ी पहाड़ कीली मंजा रो की चोटी सर करना है। 10 रोज़ा नई मुहिम जोई से वापसी के बाद तवक़्क़ो है कि कबीर ख़ां नई फ़िल्मी प्राजैक्ट शुरू करेंगे। उन्हों ने कहा कि कीली मंजा रो से वापसी के बाद में अपने नए मंसूबों पर ग़ौर करसकता हूँ और आइन्दा माह तक वाज़िह होजाएगा कि मैं क्या करूंगा।

कबीर ख़ां ने अगरचे सलमान ख़ां जैसे स्टार के साथ एक था टाइगर बनाते हुए ख़ूब रुपया कमाया है लेकिन इस नौजवान फ़िल्म साज़ का कहना है कि वो नए चेहरों के साथ फ़िल्म बनाने केलिए खुला ज़हन रखते हैं ताहम वो इस बात पर भी अटल थे कि बाअज़ कहानियां ऐसी होती हैं जिन में स्टारस का होना ज़रूरी होता है।

TOPPOPULARRECENT