Saturday , November 25 2017
Home / AP/Telangana / कमउमर मुस्लिम लड़की का क़ातिल गिरफ़्तार

कमउमर मुस्लिम लड़की का क़ातिल गिरफ़्तार

हैदराबाद 20 सितम्बर: नरसिंगी इलाके में पेश आए कमउमर मुस्लिम लड़की क़त्ल केस का मुअम्मा पुलिस ने अंदरून 10 घंटे हल करते हुए क़ातिल को गिरफ़्तार कर लिया। तफ़सीलात के मुताबिक नूरी नगर की साकिन आमना बेगम उर्फ़ मलीहा को इस के पड़ोसी 25 साला मुहम्मद अकबर वलद मुहम्मद यूसुफ़ जो पेशे से तरकारी फ़रोश है, को प्यार-ओ-मुहब्बत के नाम पर साथ ज़िंदगी गुज़ारने का झूटा वादा करते हुए इस को अपने मकान से मोटर साईकल पर गिंडीपेट इलाके ले गया।

अकबर के इसरार पर लड़की ने 40,000 रुपए नक़द रक़म और 4 तोले तिलाई जे़वरात अपने साथ ले आई थी। दरिन्दा सिफ़त अकबर ने नरसिंगी गिंडीपेट इलाके पहुंचते ही लड़की को एक सुनसान इलाके ले गया जहां पर उसने अपनी ख़ाहिश की तकमील का इरादा ज़ाहिर किया जिसके नतीजे में लड़की ने चीख़-ओ-पुकार शुरू कर दी और इस हरकत की शिकायत अपने वालिदैन से करने की वार्निंग दी। ब्रहम अकबर ने लड़की के हाथ बांध कर चाक़ू से इस का गला काट दिया और इस की शिनाख़्त मिटाने के इरादे से इस के सर पर वज़नी पत्थर से हमला किया।

इस हमले में आमना बरसर मौक़ा हलाक हो गई और अकबर ने लड़की के क़बजे से नक़द रक़म और तिलाई जे़वरात लेकर वहां से राह-ए-फ़रार इख़तियार की। इस सिलसिले में तफ़सीलात से वाक़िफ़ कराते हुए डिप्टी कमिशनर आफ़ पुलिस शम्सआबाद ज़ोन सिंह प्रीत सिंह ने बताया कि मुतवफ़्फ़ी लड़की गर्वनमेंट स्कूल की 9 वीं जमात की तालिबा थी जो अकबर के झांसे में आकर उस के साथ गिंडीपेट गई थी। क़त्ल के बाद अकबर अपने मकान वापिस आया और हसब-ए-मामूल रहने लगा। पुलिस ने कल रात ही इलाके के सीसीटीवी कैमरों के फूटेजस हासिल करते हुए अकबर की निशानदेही की और बादअज़ां उसे गिरफ़्तार कर लिया।

बताया जाता है कि मुतवफ़्फ़ी लड़की की माँ 18 सितम्बर को अपने मकान से दरस क़ुरआन में शिरकत के लिए गई हुई थी जिसका फ़ायदा उठाते हुए अकबर ने ये घिनाओनी हरकत की।

TOPPOPULARRECENT