Wednesday , December 13 2017

कमसिन लड़की का अग़वा और इजतेमाई इस्मत रेज़ि के बाद बहीमाना क़त्ल

तेलंगाना के ज़िला रंगारेड्डी में चंद नामालूम अफ़राद ने एक 15 साला लड़की का मुबय्यना तौर पर अग़वा करने के बाद उस को हलाक कर दिया। पुलिस ने कहा कि इबतिदाई तहक़ीक़ात से पता चला हैके उस लड़की को हलाक करने से पहले इस्मत रेज़ि भी की गई थी। ये

तेलंगाना के ज़िला रंगारेड्डी में चंद नामालूम अफ़राद ने एक 15 साला लड़की का मुबय्यना तौर पर अग़वा करने के बाद उस को हलाक कर दिया। पुलिस ने कहा कि इबतिदाई तहक़ीक़ात से पता चला हैके उस लड़की को हलाक करने से पहले इस्मत रेज़ि भी की गई थी। ये वाक़िया कल मौज़ा बारवाड़ के क़रीब पेश आया। 9 वीं जमात की तालिबा ये लड़की अपने बाप के साथ मोटर साइकिल पर सवार थी और पानी पीने के लिए ये दोनों एक बोरवेल के पास पहूंचे जहां दो नामालूम अफ़राद ने पहले बाप को पकड़ लिया और उस को बुरी तरह ज़द्द-ओ-कूब किया जिस के नतीजे में वो ( बाप ) बेहोश होगया। इस दौरान दुसरे तीन अफ़राद एक ऑटोरिक्शा में उस लड़की को लेकर फ़रार होगए।

रंगारेड्डी के पुलिस सुपरिन्टेन्डेन्ट एम श्रीनिवास ने ये तफ़सीलात बयान करते हुए कहा कि लड़की के बाप ने सुबह की अव्वलीन साअतों पुलिस में इस वाक़िये की शिकायत दर्ज करवाई जिस के बाद लड़की की तलाश शुरू की गई थी और गांव से एक कीलोमीटर दूर लड़की की लाश दस्तयाब हुई । लड़की की लाश का पोस्टमार्टम किया गया है। सुपरिन्टेन्डेन्ट पुलिस ने कहा कि इस के सर पर ज़ख़मों के निशानात पाए गए। इबतेदाई रिपोर्ट से इन्किशाफ़ हुआ हैके उस लड़की की इजतेमाई इस्मत रेज़ि की गई। बादअज़ां गल्ला घूँट कर इस का क़त्ल कर दिया गया। बंटा राम पुलिस ने बच्चों को जिन्सी जराइम से महफ़ूज़ रखने से मुताल्लिक़ क़ानून के मुताबिक़ हिंदुस्तान ताज़ीरी दफ़आत के तहत मुक़द्दमा दर्ज करलिया है।

TOPPOPULARRECENT