कमिश्नर साइबराबाद पर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महमूद अली की ब्रहमी

कमिश्नर साइबराबाद पर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महमूद अली की ब्रहमी
Click for full image

हैदराबाद 16 सितंबर: डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने शास्त्रीपुरम की 17 मसाजिद से मुताल्लिक़ कमिशनर पुलिस साइबराबाद के मकतूब पर ब्रहमी का इज़हार करते हुए सी वी आनंद को अपने मकतूब से दस्त-बरदार हो जाने की हिदायत दी।

उन्होंने कहा कि कमिशनर पुलिस सी वी आनंद कुमार की तरफ से शास्त्रीपुरम की मसाजिद को गै़रक़ानूनी क़रार देने और कमिशनर ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन सोमेश कुमार को तहरीर करदा मकतूब के सबब मुसलमानों के जज़बात को ठोस हुए हैं, जिसका उन्हें बेहद अफ़सोस है और वो मुसलमानों से माज़रत ख़्वाही करते हैं।

उन्होंने कहा कि वो इस सिलसिले में रियासती वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी और डी जी पी अनुराग शर्मा से बातचीत कर चुके हैं, जब के सी वी आनंद से टेलीफ़ोन पर बात करते हुए उनसे वज़ाहत तलब की और मकतूब से फ़ौरन दस्त-बरदार होने की हिदायत दी है, जिससे कमिशनर पुलिस साइबराबाद ने इत्तिफ़ाक़ किया है।

उन्होंने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ चीन के दौरा पर हैं, हैदराबाद वापसी के बाद वो कमिशनर पुलिस के ख़िलाफ़ शिकायत करेंगे।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि मज़हबी मुआमले में मुदाख़िलत का किसी को इख़तियार नहीं है, जब के टी आर एस हुकूमत सेक्युलर नज़रियात रखती है, जिसमें समाज के तमाम तबक़ात को अपने मज़हब पर अमल पैरा होने और तब्लीग़ की आज़ादी हासिल है।

Top Stories