Wednesday , September 26 2018

कम्यूनिस्ट‌ क़ाइद पी मधु पर हमला की मुज़म्मत : सय्यद अज़ीज़ पाशाह

हैदराबाद । 20 । फरवरी : ( सियासत न्यूज़ ) : कम्यूनिस्ट‌ क़ाइद रुक्न‌ पार्लीमैंट राज्य सभा सय्यद अज़ीज़ पाशाह ने साबिक़ा रुक्न‌ पार्लीमैंट पी मधु पर हुए जान लेवा हमले की सख़्त अलफ़ाज़ में मुज़म्मत करते हुए मुहम्मद अक़ील की ख़ुदकुशी

हैदराबाद । 20 । फरवरी : ( सियासत न्यूज़ ) : कम्यूनिस्ट‌ क़ाइद रुक्न‌ पार्लीमैंट राज्य सभा सय्यद अज़ीज़ पाशाह ने साबिक़ा रुक्न‌ पार्लीमैंट पी मधु पर हुए जान लेवा हमले की सख़्त अलफ़ाज़ में मुज़म्मत करते हुए मुहम्मद अक़ील की ख़ुदकुशी की ख़बर सुनने के बाद मधु , मरहूम के लवाहिक़ीन को पुर्सा देने की ग़रज़ से वहां पहुंचे थे मगर अफ़सोस के मुताल्लिक़ा रुकन असम्बली मुमताज़ ख़ान ने मुबय्यना तौर पर उन पर अपने साथियॊ के हमराह हमले करके बुज़दिली का सबूत दिया है ।

अज़ीज़ पाशा ने कहा कि मज़कूरा हमले से साफ़ ज़ाहिर हो रहा है मुताल्लिक़ा रुकन असम्बली इलाक़े में अपनी गिरती हुई साख से ख़ौफ़ज़दा होकर इस किस्म की हरकतें करने पर मजबूर हो गए हैं उन्हों ने इस बात का भी ख़दशा ज़ाहिर किया कि मुहम्मद अक़ील की ख़ुदकुशी के पसेपर्दा मुहर्रिकात के इन्किशाफ़ का डर भी मुताल्लिक़ा रुकन असम्बली को इस किस्म की ऊझी हरकत करने पर मजबूर की होगी । उन्हों ने पी मधोपर किए गए क़ातिलाना हमले के ख़ातियों के ख़िलाफ़ भी सख़्त इक़दाम उठाने और संगीन दफ़आत के तहत उन पर मुक़द्दमा दायर करने का हुकूमत और पुलिस कमिशनर से मुतालिबा किया है उन्हों ने मधु के हमले आवराओं और मरहूम मुहम्मद अक़ील की ख़ुदकुशी के ज़िम्मादारान को फ़ौरी हिरासत में लेने का भी मुतालिबा किया है।

TOPPOPULARRECENT