करण की डिनर डिप्लोमेसी दामोदर राज नरसिम्हा और जाना रेड्डी की अदम शिरकत

करण की डिनर डिप्लोमेसी दामोदर राज नरसिम्हा और जाना रेड्डी की अदम शिरकत
कांग्रेस हाईकमान की तरफ से आंध्र प्रदेश की तक़सीम के ज़रीया अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील के फ़ैसले के एलान के तक़रीबन एक माह बाद पहली मर्तबा रियासत के दोनों इलाक़ों के वुज़रा ने इलाक़ाई तक़सीम-ओ-इख़तिलाफ़ात को बालाए ताक़ रखते हुए आज

कांग्रेस हाईकमान की तरफ से आंध्र प्रदेश की तक़सीम के ज़रीया अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील के फ़ैसले के एलान के तक़रीबन एक माह बाद पहली मर्तबा रियासत के दोनों इलाक़ों के वुज़रा ने इलाक़ाई तक़सीम-ओ-इख़तिलाफ़ात को बालाए ताक़ रखते हुए आज रात चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की तरफ़ से दिए गए डिनर में शिरकत की।

लेकिन डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर दामोदर राज नरसिम्हा के अलावा तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले चंद सीनीयर वुज़रा के जाना रेड्डी, पोंनाला लक्ष्मीया और दानम नागेंद्र ने शिरकत नहीं की।

चीफ़ मिनिस्टर ने 14 वीं फाइनैंस कमीशन के चैरमैन वाई वि रेड्डी के एज़ाज़ में इस डिनर का एहतेमाम किया था। रियासत की तक़सीम के लिए कांग्रेस हाईकमान के एलान के बाद तेलंगाना और सीमा आंध्र के वुज़रा के दरमयान इख़तिलाफ़ात बेहस मुबाहिसों का सिलसिला जारी है।

हत्ताकि तेलंगाना वुज़रा ने चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी पर मुत्तहदा आंध्र प्रदेश की ताईद में सीमा आंध्र एजीटशन की क़ियादत करने का इल्ज़ाम आइद किया था।

तेलंगाना के चंद सीनीयर क़ाइदीन ने इस ज़िमन में कांग्रेस हाईकमान से चीफ़ मिनिस्टर के ख़िलाफ़ शिकायत भी की थी। सीमा आंध्र के वुज़रा से अगरचे चीफ़ मिनिस्टर ने तक़रीबन रोज़ाना मुलाक़ात कररहे हैं तेलंगाना के वुज़रा उन से दूर रहने को ही तर्जीह दे रहे हैं। ताहम तेलंगाना के वुज़रा जय गीता रेड्डी, डी के अरूना, पी सुदर्शन रेड्डी, एन उत्तम कुमार रेड्डी और मुकेश गौड़ आज रात डिनर के लिए चीफ़ मिनिस्टर के घर को पहूंचे। एक सीनीयर वज़ीर ने वापसी के मौके पर अख़बारी नुमाइंदों से कहा कि सियासत पर तबादला-ए-ख़्याल नहीं किया गया।

Top Stories