Saturday , December 16 2017

कराची एयरपोर्ट पर दहशतगर्द हमला 5 हलाक

कराची के जिनाह इंटरनेशनल एयरपोर्ट के क़दीम टर्मिनल पर आज रात देर गए मुसल्लह दहशतगर्दों ने हमला कर दिया जिस के नतीजे में कम अज़ कम पाँच सेक्य़ूरिटी अहलकार हलाक होगए हैं।

कराची के जिनाह इंटरनेशनल एयरपोर्ट के क़दीम टर्मिनल पर आज रात देर गए मुसल्लह दहशतगर्दों ने हमला कर दिया जिस के नतीजे में कम अज़ कम पाँच सेक्य़ूरिटी अहलकार हलाक होगए हैं।

कहा गया है कि सेक्य़ूरिटी अहलकारों की जवाबी कार्रवाई के नतीजे में एक दहशतगर्द भी मारा गया है। तफ़सीलात के बमूजब रात देर गए तक़रीबन 10 ता 15 इंतिहाई मुसल्लह दहशतगर्द एयरपोर्ट में दाख़िल हुए और उन्होंने बेतहाशा फायरिंग शुरू करदी। फायरिंग की ज़द में आकर 5 एयरपोर्ट सेक्य़ूरिटी फ़ोर्स के अहलकार हलाक होगए।

उन की जवाबी कार्रवाई में एक दहशतगर्द हलाक होगया। ज़राए ने कहा कि एयरपोर्ट में घुस कर दहशतगरदों ने एक कंटेनर को भी आग लगादी थी। बाअज़ इत्तिलाआत में कहा गया है कि महलूकीन में एक पी आई ए अहलकार भी शामिल है। हुक्काम ने कराची एयरपोर्ट को कल निस्फ़ शब तक के लिए बंद कर के यहां तमाम ख़िदमात को मुअत्तल कर दिया है।

यहां आने वाले तय्यारों का रुख़ मोड़ कर दूसरे एयरपोर्टस को मुंतक़िल किया गया है। फ़ौज को तलब करलिया गया है जिसने सारे एयरपोर्ट को मुहासिरा में लेकर ठिकाने सँभाल लिए हैं। सेक्य़ूरिटी फोर्सेस ने आवर पोर्ट लांन्च को मुहासिरा में ले लिया है। कहा गया है कि हमला आवरों ने तीन जानिब से हमला किया था। फायरिंग और कंटेनर को आग लगाए जाने के बाद मज़ीद दो तय्यारे भी आग की लपेट में आने की इत्तिला है। दो जहाज़ों को नुक़्सान पहूँचा है।

ऐनी शाहिदीन का कहना है कि आवर पोर्ट के कुछ गोशों से फायरिंग की आवाज़ें आ रही हैं। इस हमले के बाद क़रीबी नवाब शाह और सिखर एयरपोर्ट पर सख़्त चौकसी इख़तियार करली गई है। पेशावर से आने वाले एक तय्यारा को नवाब शाह पर उतार लिया गया है। इब्तिदा में एक तय्यारा के अग़वा की भी इत्तिला मिली थी ताहम उस की कोई तौसीक़ नहीं होसकी।

आग लगने से एक ग़ैर मुल्की कार्गो तय्यारा को भी नुक़्सान हुआ। हमला के बाद कराची के दवा ख़ानों में एमरजैंसी नाफ़िज़ करदी गई। वज़ीर-ए-आज़म नवाज़ शरीफ़ ने डी जी रेंजरज़ से बात की है और उन्हें हिदायत दी है कि आवर पोर्ट पर मुसाफ़िर यन के तहफ़्फ़ुज़ को यक़ीनी बनाया जाये।

कहा गया है कि हमलावर एयरपोर्ट के असल रन वे तक पहूंच गए हैं। हमला आवरों के पास सेक्य़ूरिटी फ़ोर्स के फ़र्ज़ी शनाख़ती कारडज़ रहने की भी इत्तिला है। रात देर गए तक आठ ता दस हमला आवरों के सेक्य़ूरिटी अहलकारों के साथ फायरिंग में मसरूफ़ रहने की इत्तिला मिली है। कहा गया है कि दो दहशतगर्द एक तय्यारा में दाख़िल होने में भी कामयाब होगए। जिन तय्यारों को नुक़्सान पहूंचने की इत्तिला है इन में एक तय्यारा पी आई ए का और एक तय्यारा आवर ब्लयू का है और एक ग़ैर मुल्की कार्गो है।

हमला के बाद पुलिस और पाकिस्तानी रेंजर्स की भारी जमीअत को मुतय्यन कर दिया गया है जिन्हों ने आवर पोर्ट और यहां पहूंचने वाले तमाम रास्तों की नाका बंदी करदी है। एयरपोर्ट के कुछ गोशों से धोईं निकलता हुआ दिखाई दे रहा था । आख़िरी इत्तिलाआत मिलने तक कहा गया है कि हमला में जुमला 7 तय्यारों को नुक़्सान पहूँचा है । टी वी फूटेज में दिखाया गया है कि रन वे से धुआँ उठ रहा है और जहां तय्यारे पार्क किए जाते हैं इस इलाक़ा में आग लगी हुई है। एक बैन-उल-अक़वामी इदारा के सहीफ़ा निगार ने बताया कि फ़ौज के कमांडोज़ की आमद के बाद वहां फायरिंग के तबादला में शिद्दत आगई है।

TOPPOPULARRECENT