Tuesday , December 12 2017

कराची ऑप्रेशन को अंजाम तक पहुंचाएंगे – नवाज़ शरीफ़

वज़ीरे आज़म नवाज़ शरीफ़ ने एक मर्तबा फिर इस अज़म का इज़हार किया है कि कराची ऑप्रेशन को मंतक़ी अंजाम तक पहुंचाएंगे, उसे अधूरा नहीं छोड़ेंगे। कराची में पाकिस्तान एक्सपो नुमाइश के इफ़्तिताह के मौक़ा पर ख़िताब करते हुए उन्हों ने कहा कि ऐसी न

वज़ीरे आज़म नवाज़ शरीफ़ ने एक मर्तबा फिर इस अज़म का इज़हार किया है कि कराची ऑप्रेशन को मंतक़ी अंजाम तक पहुंचाएंगे, उसे अधूरा नहीं छोड़ेंगे। कराची में पाकिस्तान एक्सपो नुमाइश के इफ़्तिताह के मौक़ा पर ख़िताब करते हुए उन्हों ने कहा कि ऐसी नुमाइश से पाकिस्तानी मसनूआत को दुनिया में मुतआरिफ़ कराने का मौक़ा मिलता है।

नुमाइश से मेड इन पाकिस्तान ब्रांड को दुनिया भर में पज़ीराई हासिल होगी, पाकिस्तान एक उभरती हुई मआशी ताक़त है, बैनुल अक़वामी ममालिक और कंपनीयों को पाकिस्तान में सरमाया कारी की सहूलत फ़राहम की जाएगी जिस से पाकिस्तान की पैदावार बढ़ेगी तो बरामदात में इज़ाफ़ा होगा।

2019 तक टेक्सटाइल एक्सपोर्ट का हदफ़ 6 अरब डॉलर तक पहुंचाएंगे। पाकिस्तानी बासमती चावल दुनिया भर में अपनी पहचान रखता है। वज़ीरे आज़म ने इस अज़म का भी इज़हार किया कि कराची एक मर्तबा फिर रौशनियों का शहर बन जाएगा।

TOPPOPULARRECENT