Thursday , December 14 2017

कराची में ख़ुदकुश बम हमला , 4 अफ़राद हलाक

एक ख़ुदकुश बम बर्दार ने आज एक सीनीयर पुलिस ओहदेदार के मोटरों के क़ाफ़िले को जुनूबी पाकिस्तान में हमले का निशाना बनाया जो कराची से गुज़र रहा था जिस के नतीजा में 4 अफ़राद हलाक और दीगर 14 ज़ख़मी होगए। ऐनी शाहिदीन के बमूजब हमला आवर एक म

एक ख़ुदकुश बम बर्दार ने आज एक सीनीयर पुलिस ओहदेदार के मोटरों के क़ाफ़िले को जुनूबी पाकिस्तान में हमले का निशाना बनाया जो कराची से गुज़र रहा था जिस के नतीजा में 4 अफ़राद हलाक और दीगर 14 ज़ख़मी होगए। ऐनी शाहिदीन के बमूजब हमला आवर एक मोटर साईकल पर सवार था। इस ने पहले फायरिंग की और इस के बाद एक बकतर बंद गाड़ी के क़रीब ख़ुद को धमाका से उड़ा लिया।

ऐस एस पी अनवर उस कारों के क़ाफ़िले में शामिल थे। हमला एक मसरूफ़ चौराहे पर हुआ जो कराची के इलाक़ा मालेर का है। बम धमाके से चार अफ़राद बरसर मौक़ा हलाक होगए। ऐनी शाहिदीन और पुलिस के बमूजब ज़ख़मीयों को क़रीबी दवा ख़ानों में मुंतक़िल किया गया था। सरकारी ब्यान के बमूजब इन में से तीन की हालत तशवीशनाक है।

ऐस एस पी अनवर ने कहा कि हमले का निशाना बकतरबंद गाड़ी थी। इस के साथ हमला आवर ने अपनी मोटर साईकल टकरा दी । धमाके के साथ लोग अपनी जान बचाने इधर उधर दौड़ने लगे। इन की टीम में शामिल एक मुलाज़िम पुलिस ज़ख़मी होगया। किसी भी ग्रुप ने ख़ुदकुश हमले की ताहाल ज़िम्मेदारी क़बूल नहीं की है।

TOPPOPULARRECENT