Tuesday , December 12 2017

कराची में दो हलाकतें, पी आई ए की तमाम परवाज़ें मुअत्तल

पाकिस्तान के सबसे बड़े शहर कराची में क़ौमी फ़िज़ाई कंपनी पी आई ए के एहतेजाजी मुलाज़मीन और क़ानून नाफ़िज़ करने वाले इदारों के दरमयान झड़प में दो अफ़राद हलाक और दस ज़ख़्मी हो गए हैं। इन हलाकतों के बाद मुल्क भर में पी आई ए की परवाज़ें मुअत्तलकर दी गई हैं।

मुक़ामी मीडीया की इत्तिला के मुताबिक़ क़ानून नाफ़िज़ करने वाले इदारों ने मंगल के रोज़ कराची के जिन्ना बैनुल अक़वामी हवाई अड्डे पर एहतेजाज करने वाले पी आई ए के मुलाज़मीन को मुंतशिर करने के लिए लाठी चार्ज किया है, अश्क़वार गैस के गोले फेंके हैं और रबर की गोलीयां चलाई हैं जबकि रेंजरज़ और पुलिस ने मुज़ाहिरीन पर बराह-ए-रास्त फायरिंग की तरदीद की है।

पी आई ए के मुलाज़मीन क़ौमी फ़िज़ाई कंपनी की निजकारी और वज़ीरे आज़म नवाज़ शरीफ़ की हुकूमत की जानिब से लाज़िमी सर्विस ऐक्ट के नफ़ाज़ के ख़िलाफ़ एहतेजाज कर रहे थे।

इस दौरान फायरिंग से दो मुज़ाहिरीन ज़ख़्मी हो गए और वो बाद में दम तोड़ गए हैं। कराची में इन हलाकतों की इत्तिला फैलने के बाद लाहौर, इस्लामाबाद, मुल्तान, पिशावर और कोइटा के हवाई अड्डों से शाम चार बजे के बाद पी आई ए के फ़्लाईट ऑपरेशन मुअत्तल कर दिए गए हैं।

TOPPOPULARRECENT