Wednesday , November 22 2017
Home / India / कराची में मुंबई बम धमाकों के कलीदी मुल्ज़िम की मौत

कराची में मुंबई बम धमाकों के कलीदी मुल्ज़िम की मौत

मुंबई : मुंबई में 1993 के सिलसिला-वार बम धमाकों का कलीदी मुल्ज़िम याक़ूब ख़ां उर्फ़ यदा याक़ूब का बावर किया जाता है कि पाकिस्तानी शहर कराची में इंतेक़ाल होगया है। मुंबई पुलिस कमिशनर राकेश मारिया ने बताया कि चहारशंबे के दिन एक मुख़्बिर के ये इत्तेला मौसूल हुई है कि यदा याक़ूब की क़लब पर हमले के बाइस मौत वाक़्य हुई है।

पुलिस ने बताया कि यदा याक़ूब और इसका भाई मजीद ख़ां ने 1993 के सिलसिला-वार बम धमाकों की साज़िश में कलीदी रोल अदा किया था। जिस में 257 अफ़राद हलाक और दीगर 700 ज़ख़मी हो गए थे। इन दोनों ने राय गढ़ से मुंबई को आर डी एक्स मुंतक़िल किया था। इस केस के तहकीकात कारों ने बताया कि धमाकों के फ़ौरी बाद पाकिस्तानी इंटेलिजेंस एजेन्सी आई एस आई की मदद से वो बराह दुबई कराची फ़रार होगया था।

मजीद ख़ां तामीराती बिज़नस के लिए शहर मुंबई में ही क़ियाम पज़ीर था। जिसे साल 2002 में हरीफ़ छोटा राजन टोली के अरकान ने सब अर्बन बांद्रा में गोलीमार कर हलाक कर दिया था। यदा याक़ूब गुज़िशता कई साल से कराची में अपनी दूसरी अहलिया और बच्चों के साथ मुक़ीम था।

मुंबई और उत्तरप्रदेश में अंडरवर्ल्ड डॉन दाऊद इब्राहीम की टोली में भर्ती की निगरानी करता था। वो , दाऊद इब्राहीम की जानिब से दहशतगर्दी को मालिया की फ़राहमी और मनश्शियात के स्मगलर इक़बाल मिर्ची की सरगर्मियों की देख भाल करता था जब कि इक़बाल मिर्ची साल 2013 में फ़ौत होगया था।

TOPPOPULARRECENT