Thursday , September 20 2018

कराटे सीखने लड़कीयों को कलेक्टर का मश्वरह

हंगामी सूरत-ए-हाल में लड़कीयां हिफ़ाज़त ख़ुद इख़तियारी के तहत कराटे और दुसरे दिफ़ाई फ़न ज़रूर सीखें। इन ख़्यालात का इज़हार ज़िला कलेक्टर श्रीदेवी ने कस्तूरबा गांधी अक़लियती गर्लज़ स्कूल में मुनाक़िदा कराटे तर्बीयती कैंप से ख़िताब करते हु

हंगामी सूरत-ए-हाल में लड़कीयां हिफ़ाज़त ख़ुद इख़तियारी के तहत कराटे और दुसरे दिफ़ाई फ़न ज़रूर सीखें। इन ख़्यालात का इज़हार ज़िला कलेक्टर श्रीदेवी ने कस्तूरबा गांधी अक़लियती गर्लज़ स्कूल में मुनाक़िदा कराटे तर्बीयती कैंप से ख़िताब करते हुए किया।

उन्होंने कहा कि तमाम स्कूलस के तलबा-ए-तालिबात का कराटे सीखना ज़रूरी है। मुंसिपल चैरपर्सन राधा अमर ने कहा कि आए दिन लड़कीयों पर हमले और जिन्सी ज़्यादतियों के वाक़ियात में इज़ाफ़ा होता जा रहा है उसकी रोक थाम ज़रूरी है।

उन्होंने तालिबात को मश्वरह दिया कि वो ख़ुद भी कराटी सीखें और दूसरों को भी सिखाएं। इस मौके पर फ़न कराटे का बेहतरीन मुज़ाहरा करने पर 40 तलबा को ऑरेंज(Orange)बेल्ट और 45 तलबा को ग्रीन बेल्ट अता किए गए। इस मौके पर कस्तूरबा गांधी स्कूल के कन्वीनर यादया गौड़ किंग बोडो कान कराटे कलब के फ़ाओंडर जहांगीर पाशाह कादरी स्कूल प्रिंसिपल गयानेशोरी के अलावा रफ़ीक़ अहमद एम ए ज़की मुजीब हाजी शंकर-ओ-दुसरे मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT