Sunday , December 17 2017

करीमनगर को स्मार्ट सिटी में तबदील करने का अह्द:विद्या सागर राव‌

महाराष्ट्रा के गवर्नर ने कहा करीमनगर को इंतेहाई तरकियाफ़तह शहर स्मार्ट सिटी में तबदील करने के लिए मुल्क के वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी और मर्कज़ी शहरी तरकियात शोबे के वज़ीर वेंकया नायडू से बात करूंगा और मर्कज़ी फ़ंडज़ की इजराई के लिए ह

महाराष्ट्रा के गवर्नर ने कहा करीमनगर को इंतेहाई तरकियाफ़तह शहर स्मार्ट सिटी में तबदील करने के लिए मुल्क के वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी और मर्कज़ी शहरी तरकियात शोबे के वज़ीर वेंकया नायडू से बात करूंगा और मर्कज़ी फ़ंडज़ की इजराई के लिए हर मुम्किना कोशिश करूंगा।

महाराष्ट्रा गवर्नर सी एच विद्या सागर राव‌ ने इस बात का इज़हार किया। महाराष्ट्रा के गवर्नर के ओहदे पर फ़ाइज़ होने के बाद बरोज़ हफ़्ता करीमनगर आमद पर इन का ख़ौरमक़दम किया गया।

काफ़ी लोगों की भीड़ थी ख़वातीन की कसीर तादाद गवर्नर से मुलाक़ात के लिए कोशां थी लेकिन पुलिस ने उन्हें मुलाक़ात करने नहीं दिया। पुलिस के हाथों में बमुशकिल 15 अफ़राद के नामों की फ़हरिस्त थी जिन्हें अंदर जाने की इजाज़त दी गई इस लिए ख़वातीन की कसीर तादाद मायूस होकर वापिस चली गई।

नुमाइंदा सियासत ने उन से मुलाक़ात करके उन्हें मुबारकबाद दी और उन्होंने गर्मजोशी से हाथ मिलाते हुए सेहत के बारे में दरयाफ़त किया। अपनी तक़रीब को मुख़ातब करते हुए विद्या सागर ने तेलंगाना तहरीक का तज़किरा किया और कहा कि में हमेशा आप की ख़िदमत के लिए हाज़िर हूँ और ज़िला करीमनगर के नाम को ज़िंदा रखूंगा। नोद कुमार एम पी, रियासती वज़ीर अटाला राजिंदर ने मुख़ातिब किया और कहा कि मर्कज़ से सुनहरे तेलंगाना की तामीर के लिए ज़रूरत के मुताबिक़ माली इमदाद की फ़राहमी के लिए सागर जी कोशिश करेंगे।

रुकने असेंबली गनगोला कमलाकर ने कहा कि विद्या सागर राव‌ जबकि एम पी थे बहुत सारा फ़ंडज़ दीए थे आज भी इस तरह से फ़ंडज़ की मंज़ूरी की कोशिश करेंगे। मेयर रवींद्र सिंह ने कहा कि स्वच्छ भारत में 70 हज़ार अफ़राद के साथ विद्या सागर राव‌ का महाराष्ट्रा गवर्नर के ओहदे पर रहना ज़िला करीमनगर के लिए बाइस-ए-फ़ख़र है।

TOPPOPULARRECENT