करीमनगर में डायल योअर कलेक्टर प्रोग्राम का इनइक़ाद

करीमनगर में डायल योअर कलेक्टर प्रोग्राम का इनइक़ाद
करीमनगर, 13 फरवरी: डायल योअर कलेक्टर प्रोग्राम के ज़रीये हर पीर को अवाम से फ़ोन के ज़रीये पेश किए गए मसाइल की यकसूई करने के लिए इक़दामात किए जारहे हैं। जोइंट कलेक्टर एच अरूण कुमार ने कहा कि पीर को कलक्ट्रेट के मीटिंग हाल में ज़िले के ओह

करीमनगर, 13 फरवरी: डायल योअर कलेक्टर प्रोग्राम के ज़रीये हर पीर को अवाम से फ़ोन के ज़रीये पेश किए गए मसाइल की यकसूई करने के लिए इक़दामात किए जारहे हैं। जोइंट कलेक्टर एच अरूण कुमार ने कहा कि पीर को कलक्ट्रेट के मीटिंग हाल में ज़िले के ओहदेदारान के साथ डायल योअर कलेक्टर प्रोग्राम मुनाक़िद किया।

धर्मा रुम मंडल दूंगा तौरती मौज़ा से एक शख़्स ने आंगन वाड़ी मर्कज़ के इमारत की तामीर करने की ख़ाहिश की जोइंट कलेक्टर ने जवाब में कहा कि सरकारी अराज़ी होतो महात्मा गांधी क़ौमी देही रोज़गार तमानियत स्कीम के ज़रीये पक्की इमारत की तामीर करने के लिए हुकूमत इस से मुताल्लिक़ गाईड लायंस जारी की है।

मुताल्लिक़ा ओहदेदारान तहक़ीक़ करके कार्रवाई करेंगे। वीमलवाडा के करीब मंदिर के तालाब में कुछ लोग मोरम डालने की वजह से पानी की सतह में कमी हो रही है। कहने पर जोइंट कलेक्टर ने रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कहा कि मुताल्लिक़ा तहसीलदार के ज़रिये तहक़ीक़ करवाकर कार्रवाई की जाएगी।

बजन्की मंडल मुस्तक़र से वाबस्ता लक्ष्मी ने कहा कि रचाबंडा में बेवा के वज़ीफे के लिए दरख़ास्त दी हूँ। वज़ीफ़ा मंज़ूर करने की दरख़ास्त की, हुकूमत से मंज़ूरी आते ही फ़ौरी मंज़ूरी दी जाएगी। इस प्रोग्राम में 8 अफ़राद ने फ़ोन के ज़रीये अपने मसाइल पेश किए। इस प्रोग्राम में ज़िला रेवन्यू ओहदेदार के कृष्णा रेड्डी, डी अम्मा पराजेक्ट डायरेक्टर मनोहर, ज़िला परिषद सी ई ओ चक्राधर‌ राव‌ और दीगर ने शिरकत की।

Top Stories