Tuesday , December 12 2017

करीमनगर में तमानीयत ग़िज़ा कार्ड्स इजराई में धांदलियों की तहक़ीक़ात

रियासती वज़ीर सिविल स्पलाईज़ अटाला राजिंदर ने कहा कि तमानीयत ग़िज़ा कार्ड्स की इजराई में पेश आई धांदलियों की निशानदेही की जाएगी और इस में शामिल ओहदेदार चाहे वो कोई भी क्युं ना हूँ उन्हें बख्शा नहीं जाएगा और उन्हें जेल भेजने से हुक

रियासती वज़ीर सिविल स्पलाईज़ अटाला राजिंदर ने कहा कि तमानीयत ग़िज़ा कार्ड्स की इजराई में पेश आई धांदलियों की निशानदेही की जाएगी और इस में शामिल ओहदेदार चाहे वो कोई भी क्युं ना हूँ उन्हें बख्शा नहीं जाएगा और उन्हें जेल भेजने से हुकूमत पस-ओ-पेश नहीं करेगी।

ताहम रियासती वज़ीर के उनके अपने आबाई ज़िला में तमानीयत ग़िज़ा कार्ड्स की इजराई में काफ़ी धांदलीयाँ हुई हैं जबकि दुसरे अज़ला का हाल भी ठीक नहीं है। महिकमा सिविल स्पलाईज़ के ज़िम्मेदार ओहदेदारों का कहना हैके जामि समाजी सर्वे के आदाद-ओ-शुमार के मुताबिक़ कार्ड्स की इजराई अमल में लाई गई है। बताया जाता हैके साल 2011 की आबादी के आदाद-ओ-शुमार के मुताबिक़ करीमनगर की आबादी 37,76,269 है।

इस तरह 9,76,022 ख़ानदान हैं। जामि समाजी सर्वे के हिसाब से ज़िला में आबादी 38,05,542 नफ़ूस पर मुश्तमिल है। इज़ाफ़ा शूदा आबादी 29,273 नफ़ूस है। जोकि जामि सर्वे के हिसाब से है जबकि साल 2011के आदाद-ओ-शुमार के मुताबिक़ देखा जाये तब ये इज़ाफ़ा 2,59,815 नफ़ूस पर मुश्तमिल होता है।

बताया जा रहा हैके साबिक़ा हुकूमत के मुक़ाबिल मौजूदा हुकूमत ज़ाइद तादाद में तमानीयत ग़िज़ा कार्ड्स जारी किए हैं। कांग्रेस हुकूमत में 9,92,457 राशन कार्ड्स जारी किए गए थे।

बताया गया कि तक़रीबन 25 फ़ीसद ग़िज़ाई तमानीयत कार्ड्स की इजराई में धांदलीयाँ हुई हैं। ये बोग्स कार्ड्स हैं जोकि शायद सियासी क़ाइदीन के दबाव‌ में या फिर निचले सतह के मुताल्लिक़ा मुलाज़िमीन की लापरवाही या फिर रिश्वत दिए जाने पर कार्ड्स जारी करदिए हैं।

TOPPOPULARRECENT