Sunday , December 17 2017

करीमनगर में विजए अम्मां की भूक हड़ताल सयासी मक़सद

तेलंगाना राष़्ट्रा समीति ने 23 जुलाई को करीम नगर के सिरिसिल्ला में वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के एज़ाज़ी सदर विजय अम्माँ की जानिब से बुनकरों के मसला पर एक रोज़ा भूक हड़ताल को सयासी मक़सद बरारी पर मबनी क़रार दिया । उन्हों ने मुतालि

तेलंगाना राष़्ट्रा समीति ने 23 जुलाई को करीम नगर के सिरिसिल्ला में वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के एज़ाज़ी सदर विजय अम्माँ की जानिब से बुनकरों के मसला पर एक रोज़ा भूक हड़ताल को सयासी मक़सद बरारी पर मबनी क़रार दिया । उन्हों ने मुतालिबा किया कि वाई एस आर कांग्रेस 23 जुलाई से क़ब्ल अलहदा तेलंगाना पर अपना मौक़िफ़ वाज़िह करे और मर्कज़ी (केन्द्रीय) हुकूमत (केंद्र सरकर) को तहरीरन (लिखित) अपने मौक़िफ़ से वाक़िफ़ करवाए।

आज हैदराबाद में प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए रुक्न असैंबली के तारिका रामा राव ने कहा कि वाई एस राज शेखर रेड्डी दौर-ए-हकूमत में कभी भी बुनकरों से हमदर्दी नहीं की गई जबकि इस दौर में बुंकर फ़ाक़ाकशी से ख़ुदकुशी पर मजबूर हो चुके थे , उस वक़्त विजय अम्माँ को बुनकरों से हमदर्दी का ख़्याल नहीं आया। उन्हों ने कहा कि चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी की वुज़रा पर गिरिफ़त कमज़ोर हो चुकी है और वो अपनी कुर्सी बचाने के लिए इंदिरम्माँ बाटा प्रोग्राम का आग़ाज़ कर चुके हैं।

एक सवाल के जवाब में के सी आर ने कहा कि अगर चीफ मिनिस्टर मुख़ालिफ़ तेलंगाना ब्यानात बंद नहीं करेंगे तो तेलंगाना अवाम इंदिरम्माँ बाटा प्रोग्राम में रुकावट पैदा करेंगे । उन्हों ने कहा कि वाई एस आर कांग्रेस ने भी इंतिख़ाबात (चुनाव) में अवाम से तेलंगाना के हक़ में वाअदा किया था लेकिन बाद में इस से इन्हिराफ़ कर लिया (मुकर गया) । इस तरह के क़ाइदीन की सरज़निश का अवाम को हक़ हासिल है ।

उन्हों ने तेलंगाना से सीमा आंधरा को पानी जारी करने की मुख़ालिफ़त करते हुए कहा कि तेलंगाना अवाम को प्यासा रखते हुए उन से सीमा आंधरा क़ाइदीन तेलंगाना तहरीक (आंदोलन) में हिस्सा लेने का बदला ले रहे हैं । उन्हों ने कहा कि टी आर एस , तेलंगाना पोलिटिकल जे ए सी का हिस्सा बरक़रार है ।

के सी आर ने कहा कि कांग्रेस पार्टी ने ख़ुद तेलंगाना के लिए कुछ नहीं कहा और आज चंद्रा बाबू नायडू तेलंगाना से हमदर्दी दिखा रहे हैं । अवाम इन दोनों पर भरोसा करने वाले नहीं।

TOPPOPULARRECENT