Wednesday , December 13 2017

करीम नगर मे सनअतों के क़ियाम पर‌ ज़ोर‌

करीमनगर,22 जनवरी: अनक़रीब हमारा इलाक़ा हमारे ही हाथों में होगा। इस बात की क़वी उम्मीद है। ऐसे हालात में हमें चाहीए कि ज़िला करीमनगर में सनअतों के क़ियाम की तरफ़ तवज्जा दें। यहां सिनेमा इंडस्ट्री के क़ियाम की भी ज़रूरत है। इन ख़्यालात का इज़

करीमनगर,22 जनवरी: अनक़रीब हमारा इलाक़ा हमारे ही हाथों में होगा। इस बात की क़वी उम्मीद है। ऐसे हालात में हमें चाहीए कि ज़िला करीमनगर में सनअतों के क़ियाम की तरफ़ तवज्जा दें। यहां सिनेमा इंडस्ट्री के क़ियाम की भी ज़रूरत है। इन ख़्यालात का इज़हार डा. के वीरा रेड्डी वाइस चांसलर शातावहाना यूनीवर्सिटी ने एस आर आर डिग्री कॉलेज में मैकअप टू पैकअप समेनार को मुखातिब‌ करते हुए किया।

उन्होंने कहा कि फ़िल्म की तयारी के लिए यहां ज़रूरी माहौल और वसाइल मौजूद हैं। चुनांचे फ़िल्मी सनअत के क़ियाम के लिए कोशिश करने का उन्होंने मश्वरा दिया। फ़िल्म डायरैक्टर-ओ-नंदी एवार्ड याफ़ता सुनील कुमार रेड्डी ने मुख़ातब करते हुए कहा कि दिन बह दिन वसाइल में इज़ाफ़ा होता जा रहा है चुनांचे इस से इस्तिफ़ादा करना चाहीए। फ़िल्मी सनअत से वाबस्ता डायरैक्टर राजू ने मुख़ातब करते हुए कहा कि फ़िल्मी सनअतों में आने के लिए हिम्मत-ओ-हौसला और ख़ुद एतिमादी की ज़रूरत है।

हरी नाथ राव‌ ने कहा कि फ़िल्मी दुनिया में ज़िला करीमनगर के बहुत सारे अफ़राद मौजूद हैं। एडीटर रवींद्र बाबू ने मुख़ातब करते हुए कहा कि अदाकारों के लिए फ़िल्मी सनअतों में काफ़ी मौक़े हैं। इस प्रोग्राम की सदारत कॉलेज प्रिंसिपल के मुरली ने की।

TOPPOPULARRECENT