Monday , December 11 2017

करूणानिधि को मनाने की कोशिश, क़रारदाद पर हुकूमत का ग़ौर

नई दिल्ली, 20 मार्च (पी टी आई) श्रीलंका में तमिलों के मसला पर यू पी ए हुकूमत की ताईद से दस्तबरदारी इख्तेयार करने वाली एक हलीफ़ जमात डी एम के को मनाने की कोशिश के तौर पर हुकूमत श्रीलंका के तमिलों के सवाल पर पार्लीमेंट में एक क़रारदाद की पे

नई दिल्ली, 20 मार्च (पी टी आई) श्रीलंका में तमिलों के मसला पर यू पी ए हुकूमत की ताईद से दस्तबरदारी इख्तेयार करने वाली एक हलीफ़ जमात डी एम के को मनाने की कोशिश के तौर पर हुकूमत श्रीलंका के तमिलों के सवाल पर पार्लीमेंट में एक क़रारदाद की पेशकशी पर ग़ौर कर रही है। डी एम के ने हुकूमत की ताईद से दस्तबरदारी पर नज़रेसानी के लिए ये शर्त रखी थी।

बावसूक़ ज़राए ने कहा है कि हुकूमत एक क़रारदाद का मुसव्वदा तैयार कर रही है जिसको पार्लीमेंट में पेश किया जाएगा। यू पी ए की ताईद से दस्तबरदार होने डी एम के के सदर एम करूणानिधि के ऐलान के चंद घंटों बाद मुनाक़िदा कांग्रेस कोर कमेटी के इजलास में ये फ़ैसला किया गया।

ताहम डी एम के ने ये वाज़िह कर दिया है कि अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की इंसानी हुक़ूक़ कौंसल में अमेरीका की तरफ़ से पेश करदा अमेरीकी क़रारदाद को हिंदूस्तान की मुकम्मल ताईद और इस ज़िमन में पार्लीमेंट में एक क़रारदाद की मंज़ूरी की सूरत में ही वो अपने फ़ैसला पर नज़रेसानी करेगी।

क़ब्लअज़ीं वज़ीर फायनेंस पी चिदम़्बरम ने इसरार के साथ ये दावा किया कि हुकूमत को कोई ख़तरा लाहक़ नहीं है। ताहम डी एम के के मुतालिबा पर मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों के साथ मुशावरत शुरू कर दी गई है। मिस्टर चिदम़्बरम ने कहा कि कांग्रेस की सदर सोनीया गांधी की सदारत में मुनाक़िदा कोर कमेटी के इजलास में डी एम के के दो मुतालिबात पर तफ्सीली ग़ौर किया गया।

उन्होंने मिस्टर करूणानिधि को दिलासा देने की कोशिश के तौर पर कहा कि इनके (करूणानिधि) बयान का वो मुकम्मल एहतिराम करते हैं।

TOPPOPULARRECENT