कर्नाटक को झोंपड़पट्टी से पाक रियासत बनाने बी जे पी का अज़म

कर्नाटक को झोंपड़पट्टी से पाक रियासत बनाने बी जे पी का अज़म
बैंगलूर, 28 फ़रवरी: अब जबकि बी जे पी 7 मार्च को मुनाक़िद शुदणी मजालिस मुक़ामी इंतिख़ाबात की तैयारियों में है और उसे पार्टी में ही शदीद नाराज़गी का भी सामना है, बहरहाल अवाम से ये वादा ज़रूर किया है कि वो आइन्दा पाँच बरसों में रियासत को झोंप

बैंगलूर, 28 फ़रवरी: अब जबकि बी जे पी 7 मार्च को मुनाक़िद शुदणी मजालिस मुक़ामी इंतिख़ाबात की तैयारियों में है और उसे पार्टी में ही शदीद नाराज़गी का भी सामना है, बहरहाल अवाम से ये वादा ज़रूर किया है कि वो आइन्दा पाँच बरसों में रियासत को झोंपड़पट्टी से पाक पीने के पानी की वाफ़र मिक़दार बज़रिया सड़क बेहतरीन राबिता और दीगर तमाम सहूलियात से लें रियासत में तबदील करदेगी। मजालिस मुक़ामी इंतिख़ाबात के लिए जारी करदा अपने मंशूर मेनिया वादा किया है कि बैंगलूर रोड की तर्ज़ पर अवामी शिकायात का अज़ाला भी ऑनलाइन किया जाएगा।

इसतरह मकानात तामीर करने के मंसूबे के हुसूल में आसानी इमलाक की निशानदेही के लिए शनाख्ती नंबरात और पार्टी के साबिक़ मुअम्मर क़ाइद आँजहानी वी एस आचार्य से मौसूम इलाक़ों में पाई जाने वाली मुश्किलात का मुशाहिदा करने एक एसटीडी सेंटर का क़ियाम भी शामिल है। तमाम मुक़ामी मजालिस में ज़ेरे ज़मीन डरेंज तरीका-ए-कार मुतआरिफ़ किया जाएगा, और तमाम वार्डस में सुलभ शोचालए भी खोले जाएंगे।

पार्टी के इंतिख़ाबी मंशूर की इजराई पार्टी की रियास्ती यूनिट के सदर और नायब वज़ीरे आला के एस इश्वर पा के हाथों अमल में आई। इस मौक़े पर अपने ख़िताब के दौरान उन्होंने कहा कि गुज़िश्ता इंतिख़ाबात में बी जे पी ने 4976 वार्डस के मिनजुमला 1400 वार्डस में कामयाबी हासिल की थी और जारीया साल तवक़्क़ो की जा रही है कि पार्टी को तक़रीबन दोगुनी कामयाबी हासिल होगी।

वज़ीर बराए शहरी तरक़्क़ियात एस सुरेश कमारज-ओ-मंशूर डरा फिटिंग कमेटी के सदर नशीन भी हैं ने कहा कि बी जे पी हुकूमत ने मजालिस मुक़ामी को एक नपे तुले अंदाज़ में फंड्स की सरबराही की है जो गुज़िश्ता 50 सालों के दौरान भी नहीं हुई। साबिक़ वज़ीरे आला सदान नदगोड़ा सीनियर क़ाइदीन एशोथा नारायण और प्रमीला नीसरगी भी इस मौक़े पर मौजूद थे।

Top Stories