Sunday , December 17 2017

कर्नाटक में आज वोटों की गिनती

बैंगलोर, 8 मई: (पी टी आई) कर्नाटक में आज वोटों की गिनती होगी और शाम तक नताइज का ऐलान कर दिया जाएगा। रियासती असेम्बली के लिए 5 मई को हुई रायदही ( मतदान) के मौक़े पर किए गए एग्ज़िट पोल ने कांग्रेस की कामयाबी की पेश क़ियासी की है लेकिन अहम सवाल

बैंगलोर, 8 मई: (पी टी आई) कर्नाटक में आज वोटों की गिनती होगी और शाम तक नताइज का ऐलान कर दिया जाएगा। रियासती असेम्बली के लिए 5 मई को हुई रायदही ( मतदान) के मौक़े पर किए गए एग्ज़िट पोल ने कांग्रेस की कामयाबी की पेश क़ियासी की है लेकिन अहम सवाल ये है कि आया कांग्रेस को अपने बलबूते पर ऐवान में अक्सरीयत हासिल होगी।

एग्ज़िट पोल ने 224 रुकनी कर्नाटक असेम्बली में कांग्रेस को 110 से 132 नशिस्तों पर कामयाबी का इम्कान ज़ाहिर किया है। जबकि हुक्मराँ बी जे पी को शिकस्त फ़ाश होगी। रियासती असेम्बली में अक्सरीयत के लिए 113 नशिस्तें दरकार होती हैं। ये सवाल मौज़ू गुफ़्तगु बना हुआ है कि आया ऐसी सूरत-ए-हाल भी पैदा हो सकती है जहां कांग्रेस को अपने बलबूते पर अक्सरीयत के लिए चंद नशिस्तें कम रहेंगी तो क्या होगा? इस दौरान साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर बी एस येदि यूरप्पा कर्नाटक जनता पार्टी (के जे पी) के चंद क़ायदीन ( लीडरों) ने शख़्सी तौर पर इशारा दिया है कि बशर्त ज़रूरत वो कांग्रेस की ताईद भी कर सकते हैं।

लेकिन ये वाज़िह नहीं हो सका है कि आया कांग्रेस उनकी ताईद को कुबूल करेगी क्योंकि येदि यूरप्पा जब चीफ़ मिनिस्टर थे कांग्रेस और उन के ताल्लुक़ात इंतिहाई तल्ख़-ओ-कशीदा थे। येदि यूरप्पा को रिश्वत सतानी के कई इल्ज़ामात का सामना भी है। कांग्रेस को तवक़्क़ो है कि तशकील हुकूमत के लिए उसको किसी पर इन्हिसार ( निर्भर) करना नहीं होगा।

बादियुन्नज़र में ये महसूस होता है कि येदि यूरप्पा ने बी जे पी को शिकस्त फ़ाश देने का मक़सद हासिल कर लिया है। गुज़श्ता इंतेख़ाबात में अगरचे बी जे पी को कांग्रेस से एक फ़ीसद कम वोट मिले थे इसके बावजूद उसको कांग्रेस से 30 नशिस्तें ज़ाइद मिली थीं।

माबाद ( पिछले) इंतेख़ाबात के जे पी के मौक़िफ़ पर नज़र रखी जा रही है। इस पार्टी को कम-ओ-बेश दो दर्जन नशिस्तों पर कामयाबी का इम्कान ज़ाहिर किया गया है। बी जे पी के एक साबिक़ वज़ीर बेसुरी रामलो को बी एस आर कांग्रेस भी चंद हलक़ों में ज़ाफ़रानी जमात के इम्कानात को बुरी तरह मुतास्सिर कर सकती है। एतवार को 223 हलक़ों में रायदही हुई थी और ज़िला मैसूर के एक हलक़ा पियरिया पटना में बी जे पी के उम्मीदवार के इंतेक़ाल के सबब इंतेख़ाबात मुल्तवी कर दिए गए थे।

इलेक्शन कमीशन के ज़राए ने कहा कि 8 मई चहारशंबा को सुबह 8 बजे वोटों की गिनती का आग़ाज़ होगा और दोपहर तक अक्सर नताइज का ऐलान कर दिया जाएगा। कांग्रेस गुज़श्ता सात साल से इस रियासत में इक़तिदार ( शासन/ सत्ता) पर नहीं है।

TOPPOPULARRECENT