Saturday , November 25 2017
Home / District News / कर्नाटक में क़हत से निमटने जंगी ख़ुतूत पर इक़दामात

कर्नाटक में क़हत से निमटने जंगी ख़ुतूत पर इक़दामात

बैंगलौर 05 सितंबर:वज़ीर-ए-आला सदर उमय्या ने चीफ़ सेक्रेटरी कोशक मुकर्जी को कहा हैके वो सरकारी ओहदेदारों की छुट्टियां मंसूख़ कर दें और उन्हें जंगी ख़ुतूत पर ख़ुशकसाली से निमिटने के लिए लायेहा-ए-अमल तैयार करने और इस पर अमल आवरी का हुक्म सुनाएँ।

वाज़िह रहे के रियासत कर्नाटक इन दिनों शदीद ख़ुशकसाली का शिकार हो चुकी है और जुमला 176 ताल्लुक़ाजात में से जो जुमला 27अज़ला में हैं 135को ख़ुशकसाली से मुतास्सिरा क़रार दे दिया गया है।

एक आला सतही मीटिंग में जिसमें इलाक़ाई कमिश्नर्स ,डिप्टी कमिश्नर्स ,ज़िला पंचायतों के सी ई औज़ और दुसरे आला सतह के ओहदेदारान मौजूद थे की सदारत करते हुए वज़ीर-ए-आला ने कहा कि हुकूमत के पास ख़ुशकसाली से निमटने के लिए फ़ंडज़ की कोई कमी नहीं है और उन्होंने सरकारी आफ़िसरान को हिदायत की हैके वो फ़लाही और इमदादी इक़दामात करने में किसी किस्म की कोई कोताही ना बरतें।

उन्होंने कहा कि रियासत कर्नाटक पिछ्ले चार दहों में सबसे ख़तरनाक क़हत से दो-चार है चुनांचे उन्होंने सरकारी आफ़िसरान को सख़्ती से हिदायात जारी कीं हैंके वो पीने के पानी की सरबराही और जानवरों के चारे की सरबराही में किसी किस्म की कोई कोताही ना बरतें और इस के ज़ख़ाइर की तरफ हर-रोज़ ध्यान दें।

TOPPOPULARRECENT