Saturday , December 16 2017

कलैक्टर पर चप्पलें फेंकने का वाक़िया, अवामी मीटिंग मुल्तवी

हैदराबाद 07 फ़बरोरी: ज़िला मशरिक़ी गोदावरी के इंतिज़ामीया को आज कोयला की बुनियाद पर काम करने वाले थर्मल प्लांट पर बाअज़ मुक़ामी अफ़राद के एहतेजाज की वजह से प्रोग्राम मुल्तवी करदेने पर मजबूर होना पड़ा।एन एस एस की इतेला के बमूजब ज़िला

हैदराबाद 07 फ़बरोरी: ज़िला मशरिक़ी गोदावरी के इंतिज़ामीया को आज कोयला की बुनियाद पर काम करने वाले थर्मल प्लांट पर बाअज़ मुक़ामी अफ़राद के एहतेजाज की वजह से प्रोग्राम मुल्तवी करदेने पर मजबूर होना पड़ा।एन एस एस की इतेला के बमूजब ज़िला मशरिक़ी गोदावरी के देहात बाला भद्र अप्पूरुम में बर्क़ी तवानाई के पैदावारी यूनिट के क़ियाम के बारे में अवामी राए हासिल करने के लिए मुनाक़िदा जलसे में कशीदगी फैल गई।

कलैक्टर को कशीदगी और इंतिशार की वजह से जलसा अचानक मुल्तवी करना पड़ा।कलैक्टर और दीगर ज़िलई ओहदेदार क़रीबी देहातों के अवाम से राए हासिल करने के लिए यहां आए थे जो बर्क़ी तवानाई पराजकट की मुख़ालिफ़त कररहे थे।

हज़ारों देहाती मुक़र्ररा मुक़ाम पर पहुंचे और उन्हों ने राए आम्मा हासिल करने के इक़दाम के ख़िलाफ़ नारा बाज़ी की, ओहदेदारों से वापिस होजाने का मुतालिबा किया। ओहदेदारों ने ये कहते हुए कि वो राए आम्मा हासिल करने के लिए आए हैं उन्हें तरग़ीब देने की कोशिश की लेकिन देहातियों ने उन की कोई बात नहीं सुनी और ये कहते हुए नारा बाज़ी की के वो पराजकट नहीं चाहते।

जब पुलिस ने मुदाख़िलत की कोशिश की तो उन्हों ने पुलिस पर संगबारी की। बाअज़ नामालूम अफ़राद ने शहि नशीन पर चप्पलें फैंकीं। हालात कशीदा होने पर कलैक्टर ने जलसा मुल्तवी करने का एलान किया।दरीं असना एहितजाजियों ने कुर्सियां तोड़ दें और खे़मे गिरा दिए। ये वाक़िये बकाववलो मंडल के क़रीब देहात दोनता मोरो में पेश आया। देहातियों ने कहा कि वो पराजकट नहीं चाहते जबके ओहदेदारों का कहना है कि उन के काम में रुकावटें पैदा करना मुनासिब नहीं था क्योंके वो राए आम्मा हासिल करने वहां आए थे।मुलाज़मीन पुलिस एहतेजाज के दौरान ज़ख़मी होगए।

TOPPOPULARRECENT