Sunday , August 19 2018

कल जमाती इजलास में कांग्रेस के मौक़िफ़ पर चीफ़ मिनिस्टर और सदर पी सी सी की बातचीत

हैदराबाद२२ दिसम्बर: ( सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी और सदर प्रदेश कांग्रेस बोतसा सत्य ना रावना ने 28डसमबर को मर्कज़ की जानिब से तलब करदा कुल जमाती इजलास में कांग्रेस पार्टी के मौक़िफ़ पर आज तबादला-ए-ख़्याल किया। इ

हैदराबाद२२ दिसम्बर: ( सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी और सदर प्रदेश कांग्रेस बोतसा सत्य ना रावना ने 28डसमबर को मर्कज़ की जानिब से तलब करदा कुल जमाती इजलास में कांग्रेस पार्टी के मौक़िफ़ पर आज तबादला-ए-ख़्याल किया। इन क़ाइदीन के दरमयान ये मुलाक़ात काफ़ी एहमीयत की हामिल रही।

बताया जाता है कि कैंप ऑफ़िस पर हुई इस मुलाक़ात में दोनों क़ाइदीन ने कुल जमाती इजलास में दीगर पार्टीयों की जानिब से इख़तियार किए जाने वाले मौक़िफ़ का भी जायज़ा लिया और कांग्रेस आला कमान से की जाने वाली नुमाइंदगी पर भी ग़ौर किया।इन क़ाइदीन ने फ़ैसला किया कि पार्टी के तीनों इलाक़ों के क़ाइदीन की जानिब से ज़ाहिर करदा ख़्यालात पर मुश्तमिल एक रिपोर्ट कांग्रेस आला कमान को रवाना की जाये ताकि मर्कज़ को कांग्रेस का मौक़िफ़ तए करने में मदद मिली।

कांग्रेस ने अभी तक जो मौक़िफ़ इख़तियार किया है इस के मुताबिक़ कुल जमाती इजलास में दीगर जमातों के मौक़िफ़ के इज़हार के बाद ही वो अपने मौक़िफ़ का ऐलान करेगी।

ज़राए के मुताबिक़ कुल जमाती इजलास से क़बल सदर प्रदेश कांग्रेस बोतसा सत्य ना रावना नई दिल्ली का दौरा करेंगे और हाईकमान के अहम क़ाइदीन से मुलाक़ात करेंगी। ज़राए के मुताबिक़ इस मुलाक़ात में दोनों क़ाइदीन ने रियासत के तीनों इलाक़ों में मुजव्वज़ा इलाक़ाई कान्फ़्रैंसों के इनइक़ाद का भी जायज़ा लिया।

प्रदेश कांग्रेस के हालिया तो सेवी इजलास में फ़ैसला किया गया था कि रियासत के हर ज़िला या फिर इलाक़ाई सतह पर कान्फ़्रैंसें मुनाक़िद की जाएंगी। ज़राए के मुताबिक़ चीफ़ मिनिस्टर और प्रदेश कांग्रेस सदर ने सरकारी नामज़द ओहदों पर तक़र्रुत के मसला का भी जायज़ा लिया।

TOPPOPULARRECENT