Friday , August 17 2018

कल से असम्बली बजट इजलास ,सख़्त सीकोरीटी इंतिज़ामात

हैदराबाद, 12 फरवरी (यू एन आई) यहां 13 फरवरी से शुरू होने वाले रियास्ती असम्बली की बजट इजलास के लिए सख़्त हिफ़ाज़ती इंतिज़ामात किए गए हैं। सिटी पुलिस कमिशनर ए के ख़ान के मुताबिक़ असम्बली के इमारत के अतराफ़ सीकोरीटी सख़्त करने पर तमाम

हैदराबाद, 12 फरवरी (यू एन आई) यहां 13 फरवरी से शुरू होने वाले रियास्ती असम्बली की बजट इजलास के लिए सख़्त हिफ़ाज़ती इंतिज़ामात किए गए हैं। सिटी पुलिस कमिशनर ए के ख़ान के मुताबिक़ असम्बली के इमारत के अतराफ़ सीकोरीटी सख़्त करने पर तमाम तवज्जा मर्कूज़ की जाएगी और ये कि इस बार सी आर पी एफ़ और सी आई ऐस एफ़ के बजाय रियास्ती पुलिस दस्ते तअय्युनात किए जाऐंगे।

31 मार्च तक जारी रहने वाले बजट इजलास के लिए सैक्रेटरी की निगरानी जवाइंट कमिशनर कुमार विश्व जीत कर रहे हैं। पुलिस कमिशनर ने ये इत्तिला देते हुए कहा कि बजट इजलास के इख़तेताम तक असम्बली के अतराफ़ किसी रैली या किसी मीटिंग की इजाज़त नहीं दी जाएगी।असम्बली स्पीकर नादनदला मनोहर और चीफ़ सैक्रेटरी पंकज दीवीदी ने भी सैक्रेटरी के इंतिज़ामात का जायज़ा लिया। रियास्ती गवर्नर मिस्टर नरसिम्हन असम्बली के मुशतर्का इजलास से 13फरवरी कोख़िताब करेंगे जबकि उम्मीद है कि 17 फरवरी को वज़ीर-ए-ख़ज़ाना राम निरावन रेड्डी बजट पेश करेंगे।

TOPPOPULARRECENT