Sunday , January 21 2018

कल से एन जनार्धन रेड्डी की तेलंगाना भरोसा यात्रा

हैदराबाद।२५नवंबर:( सियासत न्यूज़) तलंगाना नग़ारा समीती के क़ाइद और रुकन असैंबली नागम जनार्धन रेड्डी ने कहा कि 26नवंबर से उन की तलंगाना भरोसा यात्रा का आग़ाज़ होगा, और ये यात्रा तमाम 10अज़ला का अहाता करेगी। हैदराबाद में आज अख़बारी न

हैदराबाद।२५नवंबर:( सियासत न्यूज़) तलंगाना नग़ारा समीती के क़ाइद और रुकन असैंबली नागम जनार्धन रेड्डी ने कहा कि 26नवंबर से उन की तलंगाना भरोसा यात्रा का आग़ाज़ होगा, और ये यात्रा तमाम 10अज़ला का अहाता करेगी। हैदराबाद में आज अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए नागम जनार्धन रेड्डी ने कहा कि तेलंगाना अवाम और खासतौर पर नौजवानों में तलंगाना के हुसूल से मुताल्लिक़ शऊर बेदारी के लिए इस यात्रा का एहतिमाम किया जा रहा ही।

वो नौजवानों में इस बात का भरोसा पैदा करना चाहते हैं कि तलंगाना सिर्फ़ जद्द-ओ-जहद से हासिल किया जा सकता है इस के लिए क़ुर्बानीयों की ज़रूरत नहीं ही। उन्हों ने नौजवानों को मश्वरा दिया कि वो तलंगाना के लिए ख़ुदकुशी या और किसी ज़रीया से अपनी जान की क़ुर्बानी ना दें। जनार्धन रेड्डी ने एक सवाल के जवाब में कहा कि इलाक़ाई जमातों से तलंगाना का हुसूल मुम्किन नज़र नहीं आता और सिर्फ़ क़ौमी जमात ही तलंगाना रियासत की तशकील की राह हमवार करसकती ही। कांग्रेस पार्टी ने तलंगाना अवाम से धोका किया ही। 9डसमबर 2009-ए-को तलंगाना की तशकील का ऐलान करते हुए बाद में इस ऐलान से इन्हिराफ़ करलिया गया लिहाज़ा कांग्रेस पर मज़ीद भरोसा नहीं किया जा सकता।

नागम जनार्धन रेड्डी ने इस बात का इशारा दिया कि मर्कज़ में एन डी ए की ताईद के ज़रीया तलंगाना के हुसूल की कोशिश की जा सकती है ताहम उन्हों ने इस बारे में मज़ीद कुछ भी कहने से गुरेज़ किया। जनार्धन रेड्डी ने बताया कि उन की यात्रा के ज़रीया अवाम में शऊर बेदार किया जाएगा कि सिर्फ़ सयासी जद्द-ओ-जहद के ज़रीया ही मर्कज़ी हुकूमत पर दबा बनाया जा सकता ही। उन्हों ने सयासी जमातों के क़ाइदीन में इत्तिहाद को वक़्त की अहम ज़रूरत क़रार दिया और कहा कि इस इत्तिहाद के ज़रीया ही तलंगाना का हुसूल मुम्किन ही। उन्हों ने तलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले वुज़रा पर सख़्त तन्क़ीद की और कहा कि वो सीमा आंधरा क़ाइदीन के आगे हाथ जोड़े खड़े हैं।

उन्हों ने रियास्ती वज़ीर रघुवीरा रेड्डी की पदयात्रा में तलंगाना क़ाइदीन की शिरकत पर सख़्त तन्क़ीद की और कहा कि यात्रा के इख़तताम के बाद वो तलंगाना वुज़रा के इंतिख़ाबी हलक़ों का दौरा करेंगे और वहां के अवाम को उन के मौक़िफ़ से वाक़िफ़ कराईंगी।उन्हों ने तलंगाना के कांग्रेस क़ाइदीन से सवाल किया कि वो जस्टिस सिरी कृष्णा के इस बयान पर अपना मौक़िफ़ वाज़िह करें जिस में उन्हों ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत ने उन से तलंगाना का हल दरयाफ़त नहीं किया बल्कि मुख़्तलिफ़ तजावीज़ पेश करने की ख़ाहिश की थी।

उन्हों ने तलंगाना तशकील में ताख़ीर के लिए सयासी क़ाइदीन को ही ज़िम्मेदार क़रार दिया।टी आर उसकी जानिब से 100असैंबली और 16पार्लीमैंट के हलक़ों पर कामयाबी का निशाना मुक़र्रर किए जाने का हवाला देते हुए नागम जनार्धन रेड्डी ने सवाल किया कि कहीं इस का मतलब ये तो नहीं कि तलंगाना में दूसरी जमातों का वजूद ही ना रही। उन्हों ने बताया कि टी आर इसके इलावा सी पी आई, बी जे पी, सी पी आई ऐम ईल जमातें भी अलहदा तलंगाना के हक़ में हैं।

नागम जनार्धन रेड्डी ने तलंगाना में वाक़्य ख़ानगी कंपनीयों में तलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद के साथ नाइंसाफ़ी को नाक़ाबिल-ए-बर्दाश्त क़रार दिया और कहा कि तलंगाना अवाम के साथ किसी भी नाइंसाफ़ी के ख़िलाफ़ सख़्त एहतिजाज किया जाएगा। हंडरी नवा पराजक्ट के लिए सीमा आंधरा से ताल्लुक़ रखने वाले वज़ीर रघुवीरा रेड्डी पदयात्रा कररहे हैं और अफ़सोस कि तलंगाना के वुज़रा इस पदयात्रा में शिरकत करते हुए इज़हार यगानगत कर रहे हैं।

होना तो ये चाहिए था कि तलंगाना वुज़रा अलहदा तलंगाना के लिए पदयात्रा करती। उन्हों ने तलगोदेशम और वाई ऐस आर कांग्रेस से मांग की कि वो अलहदा तलंगाना मसला पर अपना मौक़िफ़ वाज़िह करें।नागम जनार्धन रेड्डी ने बताया कि तलंगाना में चंद्रा बाबू नायडू और वाई ऐस आर कांग्रेस क़ाइद शर्मीला की पदयात्रा को अवामी ताईद हासिल नहीं है।

TOPPOPULARRECENT