Sunday , December 17 2017

कशीदगी के बावजूद पाकिस्तान से ताल्लुक़ात अहम हैं – अमरीका

अमरीका ने पाकिस्तान के साथ बाअज़ कशीदगियों और कभी कभी ग़लत फ़हमियों के बावजूद दोनों मुल्कों के दरमयान ताल्लुक़ात में पेशरफ़्त जारी रहने की उम्मीद का इज़हार किया है। वाईट हाऊस के तर्जुमान जे कारिणी ने न्यूज़ ब्रीफिंग में कहा है कि अमर

अमरीका ने पाकिस्तान के साथ बाअज़ कशीदगियों और कभी कभी ग़लत फ़हमियों के बावजूद दोनों मुल्कों के दरमयान ताल्लुक़ात में पेशरफ़्त जारी रहने की उम्मीद का इज़हार किया है। वाईट हाऊस के तर्जुमान जे कारिणी ने न्यूज़ ब्रीफिंग में कहा है कि अमरीका दोनों मुल्कों के दरमयान इक़तिसादी और सलामती के मुआमलात समेत तमाम बाहमी मुफ़ादात के लिए तआवुन के लिए कोशिशें जारी रखेगा।

उन्हों ने पाकिस्तान के क़बाइली इलाक़े में ड्रोन हमले में तालिबान कमांडर हकीमुल्लाह महसूद की हलाकत की तसदीक़ तो नहीं की लेकिन उन का कहना था कि ये वाज़ेह है कि अमरीका हकीमुल्लाह को पाकिस्तानी तालिबान के ग्रुप तहरीके तालिबान (टी टी पी) का सरब्राह समझता था जिस ने मई 2010 में न्यूयार्क स्क्वायर पर नाकाम बम हमले का एतराफ़ किया।

गुज़िश्ता हफ़्ते मुश्तबा अमरीकी ड्रोन हमले में हकीमुल्लाह महसूद की हलाकत के बाद पाकिस्तान ने शदीद रद्दे अमल का इज़हार करते हुए उसे शिद्दत पसंदों के साथ हुकूमत के मोज़ाकराती अमल के लिए शदीद धक्का क़रार दिया था। पाकिस्तान में इस वाक़े के बाद अमरीका से ताल्लुक़ात का अज़ सरे नव जायज़ा लेने की बहस जारी है।

TOPPOPULARRECENT