Tuesday , November 21 2017
Home / India / कश्मीरी अवाम को मुनक़सिम करने के इल्ज़ाम की तरदीद- बी जे पी

कश्मीरी अवाम को मुनक़सिम करने के इल्ज़ाम की तरदीद- बी जे पी

SRINAGAR, NOV 2 (UNI)- Jammu and Kashmir Chief Minister Mufti Mohammad Sayed (2nd L) with PDP cheif amd party MP Mehbooba Mufti (L) giving away the pass books to the mothers having girl child during the launch of 'Ladli Beti', the welfare scheme of Jammu and Kashmir Government for girl child, in Srinagar on Monday. UNI PHOTO-64U

जम्मू:बी जे पी ने आज कांग्रेस के इस इल्ज़ाम को मुस्तरद कर दिया कि जम्मू-कश्मीर में अवाम को मज़हबी ख़ुतूत पर तक़सीम किया जा रहा है और बताया कि सिर्फ मुफ़ादात हा सिला ही रियासत की तरक़्क़ी और अमन की बहाली में रुकावट पैदा कर रहे हैं। रियासती बी जे पी के तर्जुमान अरूण गुप्ता ने बताया कि रियासत में पार्टी का ये नसब एलियन है कि हर एक को रोज़गार , ग़िज़ा और इमकान फ़राहम किया जाये और तरक़्क़ी के समरात अवाम तक पहुंचने उन्होंने दरयाफ़त किया कि रियासत की तरक़्क़ी के लिये काम करना फ़िर्कापरस्ती है ? जब कि अरसा-ए-दराज़ तक हुकूमत करने वाली जमातें कांग्रेस और नेशनल कान्फ़्रेंस ने रियासत को पसमांदगी के ग़ार में ढकेला है।

बी जे पी । पी डी पी की मख़लूत हुकूमत रियासत में आम हालात की बहाली के लिये काम कर रही हैं। गुज़िशता माह लद्दाख पहाड़ी तरक़्क़ियाती काउंसल के इंतेख़ाबात में कांग्रेस की शिकस्त पर पार्टी क़ाइदीन ने बी जे पी पर ये इल्ज़ाम आइद किया था कि अवाम को फ़िर्कावाराना बुनियादों पर तक़सीम किया जा रहा है । बी जे पी तर्जुमान ने कहा कि लद्दाख अवाम ने तरक़्क़ियाती एजंडा पर वोट दिया है और उन्हें ना उम्मीद नहीं किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT