Saturday , December 16 2017

कश्मीर के ज़ख़मों के इंदिमाल की बातें मोदी भी करने लगे

पठानकोट(पंजाब) ।24जून ( पी टी आई) 2014 के आम इंतेख़ाबात केलिए बी जे पी की इंतेख़ाबी मुहिम का अमली एतबार से आग़ाज़ करते हुए चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी ने आज कश्मीरीयों के ज़ख़मों के इंदिमाल की बात कही और नौजवानों को क़ौमी असल धारे में

पठानकोट(पंजाब) ।24जून ( पी टी आई) 2014 के आम इंतेख़ाबात केलिए बी जे पी की इंतेख़ाबी मुहिम का अमली एतबार से आग़ाज़ करते हुए चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी ने आज कश्मीरीयों के ज़ख़मों के इंदिमाल की बात कही और नौजवानों को क़ौमी असल धारे में शामिल होने की तलक़ीन की ताकि रियासत तरक़्क़ी करसके ।

मोदी पर तन्क़ीद करने वाले अक्सर उन्हें इंतेशार फैलाने वाली शख़्सियत क़रार देते हैं । इस लिए उन्होंने ख़ुद को एक ऐसे क़ाइद के तौर पर पेश करने की कोशिश की जो पार्टीयों और दलों को जोड़ने का काम करता है । एक आम जलसे से ख़िताब करते हुए नरेंद्र मोदी ने साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म अटल बिहारी वाजपाई का हवाला देते हुए कहा कि उन्होंने जो काम अधूरा छोड़ा है उसे बी जे पी बरसर-ए-इक़तिदार आने की सूरत में तकमील करेगी ।

उन्होंने यू पी ए हुकूमत की कश्मीर पालिसी बराए मईशत-ओ-क़ौमी सयानत पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि ये पालिसी तमाम महाज़ों पर नाकाम होचुकी है । वाजपाई ने कश्मीरीयों के दिल हमदर्दी मुहब्बत और बातचीत के ज़रीये जीत लेने की कोशिश की थी। अगर वो 2004-ए-में दुबारा बरसर-ए‍इक़तेदार आते तो उन्होंने कश्मीर पालिसी तबदील करदी होती । उन्होंने कहा कि वाजपाई के अधूरे छोड़े हुए काम बरसर-ए-इक़तिदार आने पर बी जे पी मुकम्मल करेगी ।

TOPPOPULARRECENT