Sunday , December 17 2017

कश्मीर के हालात बिगाड़ने में पाकिस्तान का अहम रोल:राजनाथ सिंह

नई दिल्ली 22 जुलाई: कश्मीर में हालिया कशीदगी में पाकिस्तान ने अहम रोल अदा किया है और वो हिन्दुस्तान में दहश्तगर्दी को फ़रोग़ दे रहा है। वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह ने ये बात बताई। वज़ीर-ए-दाख़िला ने लोक सभा में इज़हार-ए-ख़याल करते हुए वज़ीर-ए-दाख़िला ने कहा कि वादी में सूरत-ए-हाल बतदरीज मामूल की सिम्त लौट रही है। उन्होंने कहा कि पाकिस्तान ने वहां हालात को बिगाड़ने में अहम रोल अदा किया है।

उन्होंने कहा कि पाकिस्तान ने कशीदगी को हवा देने में अहम रोल अदा किया है और हिन्दुस्तान में जो दहश्तगर्दी फैल रही है वो पाकिस्तान की स्पांसर करदा है। हिज़्ब उल-मुजाहिदीन के दहश्तगर्द की कश्मीर में हलाकत पर पाकिस्तान में मनाए गए योमे सियाह का हवाला देते हुए वज़ीर-ए-दाख़िला ने कहा कि पाकिस्तान को हिन्दुस्तान के दाख़िली मुआमलात में मुदाख़िलत का कोई इख़तियार नहीं है। वो अपनी नाकामियों से तवज्जा हटाने के लिए एसा कर रहा है क्युं कि उस के अपने मुल्क में लोग फ़िर्क़ों की असास पर लड़ रहे हैं। उन्होंने कहा कि अगर हिन्दुस्तान में कोई दहश्तगर्दी होती है तो ये पाकिस्तान की स्पांसर करदा है।

उन्होंने लोक सभा में ये भी एलान किया कि एक माहिरीन की कमेटी तशकील दी जाएगी जो कश्मीर में इस्तेमाल किए जानेवाले बंदूक़ो के मुतबादिल की सिफ़ारिश करेगी। ये एसा हथियार है जिससे अवाम को शदीद ज़ख़म आ रहे हैं और उनकी वजह से कश्मीर में एहतेजाजी बीनाई से महरूम हो रहे हैं। कश्मीर में बेचैनी पर मबाहिस का जवाब देते हुए राज नाथ सिंह ने कहा कि ये कमेटी अंदरून दो माह अपनी रिपोर्ट पेश करेगी। उन्होंने कुछ अरकान के इन अंदेशों को भी मुस्तर्द कर दिया कि वादी में दहश्तगर्दी को फ़रोग़ हासिल हो रहा है। उन्होंने आदाद-ओ-शुमार पेश करते हुए कहा कि सिक्योरिटी फोर्सेस की तरफ से मज़ीद दहश्तगरदों को ख़त्म करते हुए इस में कमी लाई गई है

TOPPOPULARRECENT