Monday , December 18 2017

कश्मीर में नौजवान की हलाकत के ख़िलाफ़ एहतिजाज जारी

कश्मीर का ज़िला बारहमुल्ला लगातार दूसरे दिन आज भी ज़बरदस्त अवामी एहतिजाज की ज़द में रहा, जहां एक नौजवान मुबय्यना तौर पर सिक्योरीटी फोर्सेस की फायरिंग में हलाक हो गया था। चीफ़ मिनिस्टर उमर अबदुल्लाह ने कहा है कि इन की हुकूमत उस नौजवा

कश्मीर का ज़िला बारहमुल्ला लगातार दूसरे दिन आज भी ज़बरदस्त अवामी एहतिजाज की ज़द में रहा, जहां एक नौजवान मुबय्यना तौर पर सिक्योरीटी फोर्सेस की फायरिंग में हलाक हो गया था। चीफ़ मिनिस्टर उमर अबदुल्लाह ने कहा है कि इन की हुकूमत उस नौजवान की हलाकत की तहक़ीक़ात करेगी।

ज़िला बारहमुल्ला के रफ़ीयाबाद इलाक़ा में मौज़ा लेसर से ताल्लुक़ रखने वाला नौजवान आशिक़ हुसैन कल 9बजे शब गोली लगने से हलाक हो गया था। मुक़ामी अफ़राद ने सोपोर। कुपवाड़ा रोड की नाका बंदी कर दी और इल्ज़ाम आइद किया कि इस इलाक़ा में मौजूद फ़ौज की फायरिंग के नतीजा में आशिक़ हुसैन की मौत वाक़्य हुई है। मुक़ामी अवाम ने इस नौजवान की नाश को दफ़न करने से इनकार कर दिया है और हलाकत के इस वाक़िया में मुलव्वस फ़ौजी जवानों की गिरफ़्तारी का मुतालिबा किया है।

मुज़ाहिरीन ने इस इलाक़ा से फ़ौजी कैंप के इनख़ला-ए-का मुतालिबा किया है। इस दौरान चीफ़ मिनिस्टर उमर अबदुल्लाह जो जम्मू से यहां पहुंचे थे अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि इस वाक़िया पर तबसरा करना क़ब्ल अज़ वक़्त होगा क्योंकि सही मालूमात मौसूल नहीं हुई हैं।

मुख़्तलिफ़ गोशों से मुख़्तलिफ़ वाक़ियात ब्यान किए जा रहे हैं, और हम इस मसला का जायज़ा ले रहे हैं। चीफ़ मिनिस्टर ने मज़ीद कहा कि वो इस बात का भी जायज़ा लेंगे कि इस इलाक़ा में घात लगाते वक़्त सिक्योरिटी फोर्सेस ने आया मुक़र्ररा मीआरात ( fix time) के मुताबिक़ तरीका-ए-कार इख़तियार किया था?।

दिफ़ाई तर्जुमान ने गुज़श्ता शब जारी कर्दा एक सहाफ़ती ब्यान में कहा कि 2 राष्ट्रीय राइफ़ल्ज़ के सिपाहीयों और मुक़ामी पुलिस ने इस इलाक़ा में अस्करीयत पसंदों की मौजूदगी की इत्तिलाआत मौसूल होने के बाद मुशतर्का कार्रवाई शुरू की थी। उन्होंने मज़ीद कहा कि तक़रीबन 9बजे फायरिंग की इत्तिला मिली और समझा जाता है कि इस फायरिंग में एक सीवीलीयन ( civilian) हलाक हुआ है लेकिन तारीकी के सबब वाक़िया की हक़ीक़त का पता चलाने में मसाइल दरपेश हैं।

दिफ़ाई तर्जुमान ने आज कहा कि गुज़श्ता रोज़ जारी कrदा तफ़सीलात के इलावा उन्हें मज़ीद कोई तफ़सीलात मौसूल नहीं हुई हैं।मुमलिकती वज़ीर-ए-दाख़िला नासिर आलिम वाणी और डायरेक्टर जनरल पुलिस कुलदीप खोडा भी बारहमुल्ला डिस्ट्रिक्ट हेडक्वार्टर्स पहुंच गए हैं और सूरत-ए-हाल की निगरानी कर रहे हैं।

उन्होंने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर उमर अबदुल्लाह आज मज़ीद मुक़ामात का दौरा करेंगे।इस दौरान सीनीयर पुलिस और फ़ौजी अफ्सरान की कसीर तादाद भी मौज़ा लेसर पहुंच गई है जहां सूरत-ए-हाल पर क़ाबू पाने और हक़ायक़ का पता चलाने की कोशिशें की जा रही हैं।

TOPPOPULARRECENT