Monday , December 18 2017

कश्मीर में बी जे पी के फ़िर्कावाराना एजंडे के ख़तरनाक नताइज: पी डी पी

रियासत की मौजूदा सूरत-ए-हाल के लिए सियासी दहश्तगर्दी ज़िम्मेदार: बी जे पी

रियासत की मौजूदा सूरत-ए-हाल के लिए सियासी दहश्तगर्दी ज़िम्मेदार: बी जे पी

जम्मू एंड कश्मीर पीपल्ज़ डेमोक्रेटिक पार्टी की सरबराह महबूबा मुफ़्ती ने आज कहा है कि रियासत के अवाम तब्दीली के ख़ाहिशमंद हैं औ रहालिया लोक सभा इंतेख़ाबात के नताइज ने ये साबित कर दिया है कि अवाम उनकी पार्टी के हक़ में हैं। उन्होंने बताया कि अवाम रोज़गार और बुनियादी सहूलयात के तलबगार हैं और मुझे यक़ीन है कि रियासती अवाम तबदीली के ख़ाहिशमंद हैं और अवाम मुजव्वज़ा असेम्बली इंतेख़ाबात में हमारी पार्टी के हक़ में वोट देंगे।

महबूबा मुफ़्ती ने इल्ज़ाम आइद किया कि रियासत में बी जे पी फ़िर्कावाराना मौक़िफ़ इख़तियार किए हुए हैं। जम्मू-ओ-कश्मीर के अवाम को आज सब से बड़ा चैलेंज दरपेश है कीवनका बी जे पी फ़िर्कापरस्त एजंडा पर अमल पैरा है और वो मुस्लिम बिरादरी में फूट डालने की कोशिश में है जिस के बाइस मुल्क के 20 करोड़ अवाम मुतास्सिर होसकते हैं।

वाज़िह रहे कि जम्मू-ओ-कश्मीर असेम्बली इंतेख़ाबात का आग़ाज़ 5 मरहलों में 25 नवंबर से अमल में आएगा। दरें असना बी जे पी ने आज कहा है कि जम्मू-ओ-कश्मीर की मौजूदा सूरत-ए-हाल केलिए सियासी दहशतगर्दी भी एक वजह है और सियासत दां ज़ाती मुफ़ादात केलिए अवाम का इस्तेहसाल कर रहे हैं।

बी जे पी लीडर और कश्मीरी उमूर के इंचार्ज रमेश अरोरा ने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि दीगर अवामिल के साथ सियासी दहशतगर्दी भी जम्मू कश्मीर की मौजूदासूरत-ए-हाल केलिए ज़िम्मेदार है और हम नहीं चाहते हालात इस तरह जारी रहे। उन्होंने ये इद्दिआ किया कि रियासत में अवाम का ये एकान् है कि सिर्फ़ बी जे पी ही रियासत को तरक़्क़ी और ख़ुशहाली की सिम्त गामज़न कर सकती है जबकि रियासत में बड़े पैमाना पर करप्शन की वजह से बेरोज़गार और तरक़्क़ियाती सरगर्मियां मफ़लूज और तामीराती प्रोजेक्टस‌ को रोबामल लाने में नाकाम होगए हैं। बी जे पी लीडर ने कहा कि रियासत में असेम्बली इंतेख़ाबात की तारीख़ी अहमियत है और बी जे पी एक अहम रोल अदा करने के मौक़िफ़ में है।

TOPPOPULARRECENT