Sunday , December 17 2017

कस्टम्स‌ ओहदेदार अपनी ज़िम्मेदारी को महसूस करें

हैदराबाद । २५ फरवरी : ( सियासत न्यूज़ ) : 69 वीं यौम सैंटर्ल एक्साईज़ तक़ारीब का आज हैदराबाद में इनइक़ाद अमल में आया । रविन्द्रा भारती में मुनाक़िदा इस तक़ारीब में मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से जस्टिस पी स्वरूप रेड्डी रुकन जोडीशील और ह

हैदराबाद । २५ फरवरी : ( सियासत न्यूज़ ) : 69 वीं यौम सैंटर्ल एक्साईज़ तक़ारीब का आज हैदराबाद में इनइक़ाद अमल में आया । रविन्द्रा भारती में मुनाक़िदा इस तक़ारीब में मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से जस्टिस पी स्वरूप रेड्डी रुकन जोडीशील और हैड आफ़ दी डिपार्टमैंट सैंटर्ल अडमनसटरीटीव ट्रब्यूनल ने शिरकत की और अपने क़ीमती ख़्यालात का इज़हार किया ।

उन्हों ने मौजूदा दौर में कस्टम्स‌ महिकमा की ज़िम्मेदारी और महिकमा की एहमीयत-ओ-इस पर पाए जाने भरोसा को क़ायम रखने के इलावा इस महकमा की नेकनामी को मुतास्सिर होने से बचाने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया । और कहा कि ऐसे मौक़ा अपने आप को तैय्यार करने और उन्हें एहमीयत-ओ-इफ़ादीयत को महसूस करने के इलावा अपनी ज़िम्मेदारी को बेहतर अंदाज़ में अंजाम देने के लिए काफ़ी मुफ़ीद साबित होते हैं इस मौक़ा पर एज़ाज़ी मेहमान की हैसियत से चीफ़ कमिशनर आफ़ इन्कम‌ टैक्स 1 हैदराबाद ने शिरकत की और अपने मुफ़ीद मश्वरे-ओ-तजुर्बात का इज़हार किया ।

बादअज़ां बेहतरीन ख़िदमात अंजाम देने वाले ओहदेदारों में ऐवार्डज़ तक़सीम किए गए और तहज़ीबी सक़ाफ़्ती और तालीमी-ओ-फ़न्नी मुज़ाहरा में नुमायां मुक़ाम हासिल करने वाले कस़्टम़्स के ओहदेदारों के बच्चों को ऐवार्डज़ से नवाज़ा गया । क़ौमी सतह पर शौहरत-ए-याफ़ता और बैन-उल-अक़वामी टूर्नामैंट में हिस्सा लेने वाली टेनिस स्टार ज़ैनब अली सज्जाद जो कि इन्सपैक्टर कस्टम्स‌ ऐंड सैंटर्ल एक्साइज़ सय्यद अली सज्जाद की दुख़तर हैं उन्हें भी ऐवार्ड से नवाज़ा गया । आख़िर में ऐडीशनल कमिशनर कस्टम्स‌ ऐंड सैंटर्ल एक्साइज़ मिस्टर फ़हीम ने शुक्रिया अदा किया ।।

TOPPOPULARRECENT