Thursday , December 14 2017

क़तर एशीयन हाकी चैंपियनशिप 2012 का मेज़बान

एशीयन हाकी चैंपियनशिप 2012 का इनइक़ाद रवां साल क़तर में होगा। ईवंट में एशिया भर से पाकिस्तान समेत 6 टीमें हिस्सा लेंगी। क़तर हाकी फेडरेशन के जनरल सेक्रेटरी मुहम्मद नज़ीर अबदुल्लाह ने कहा कि एशीयन हाकी चैंपियनशिप 2012 की मेज़बानी क़तर

एशीयन हाकी चैंपियनशिप 2012 का इनइक़ाद रवां साल क़तर में होगा। ईवंट में एशिया भर से पाकिस्तान समेत 6 टीमें हिस्सा लेंगी। क़तर हाकी फेडरेशन के जनरल सेक्रेटरी मुहम्मद नज़ीर अबदुल्लाह ने कहा कि एशीयन हाकी चैंपियनशिप 2012 की मेज़बानी क़तर को सौंपे जाने का फ़ैसला क़तर के लिए बहुत अहम है।

क़तर में ऐसे ईवंट के इनइक़ाद से मुल्क भर में हाकी खेल को फ़रोग़ मिलेगा। उन्होंने कहा कि अभी तक एशीयन हाकी फेडरेशन की जानिब से ईवंट के इनइक़ाद की तारीखें मुक़र्रर नहीं की गईं। ताहम मुक़ामी हुक्काम के मुताबिक़ ईवंट रवां बरस नवंबर या दिसंबर में होगा।

उन्होंने कहा कि ईवंट में पाकिस्तान, हिंदूस्तान, मलेशिया, जुनूबी कोरिया, चीन और जापान की हाकी टीमें शिरकत करेंगी जिन में दिलचस्प मुक़ाबला देखने को मिलेगा लेकिन हमेशा की तरह खेलों में रिवायती हरीफ़ पाकिस्तान और हिंदूस्तान का मुक़ाबला बहुत दिलचस्प होगा जिसका पूरी दुनिया को इंतेज़ार रहता है।

जनरल सेक्रेटरी ने कहा कि ईवंट के मैचेज़ दोहा के अलरयान हाकी स्टेडियम में खेले जाएंगे जिस में एशीयन हाकी चैंपियनशिप 2006 के मैचेज़ खेले गए थे।

TOPPOPULARRECENT