Saturday , January 20 2018

क़ब्ल रमज़ान मक्का मस्जिदकी तज़ईन नौ

रियास्ती हुकूमत ने मुक़द्दस माह रमज़ान उल-मुबारक से क़ब्ल तारीख़ी मक्का मस्जिद की तज़ईन नौ और निगहदाशत-ओ-दीगर ज़रूरी उमूर(काम) की तकमील केलिए 17 लाख 30 हज़ार रुपये जारी करने का फ़ैसला किया है । इस सिलसिला में आज परिनसपाल सेक्रेटरी अ

रियास्ती हुकूमत ने मुक़द्दस माह रमज़ान उल-मुबारक से क़ब्ल तारीख़ी मक्का मस्जिद की तज़ईन नौ और निगहदाशत-ओ-दीगर ज़रूरी उमूर(काम) की तकमील केलिए 17 लाख 30 हज़ार रुपये जारी करने का फ़ैसला किया है । इस सिलसिला में आज परिनसपाल सेक्रेटरी अक़ल्लीयती बहबूद जे रेमंड पीटर की जानिब से जी ओ आर टी 182 जारी किया गया ।

जी ओ में कहा गया है कि डिस्ट्रिक्ट माइनारीटी वीलफ़ीयर ऑफीसर हैदराबाद ने हुकूमत को तजवीज़ पेश की कि मक्का मस्जिद के अंदरूनी और बैरूनी आहक पाशी और दूसरे सिविल वर्क़्स की तकमील के लिए 17 लाख 30 हज़ार रुपये मंज़ूर किए जाएं। उन्हों ने दरख़ास्त की कि 50 फ़ीसद रक़म 8 लाख 65 हज़ार रुपये काम की तकमील के सिलसिला में बतौर एडवांस एकज़ीकटीव इनजीनयर आर ऐंड बी के ज़रीया जमा कराए जाएं ।

हुकूमत ने इस तजवीज़ का जायज़ा लेने के बाद 17 लाख 30 हज़ार रुपये जारी करने का फ़ैसला किया है । जिस के तहत मक्का मस्जिद के एक बैरूनी हिस्सा में आहक पाशी पर 5 लाख 40 हज़ार अंदरूनी हिस्सा की आहक पाशी पर 7 लाख 50 हज़ार ,पानी की सरबराही और सनीटरी फिटिंग्स के लिए 2 लाख 25 हज़ार और दीगर सिविल वर्क़्स पर 2 लाख 25 हज़ार रुपये ख़र्च किए जाऐंगे ।

ये काम रमज़ान उल-मुबारक से क़ब्ल मुकम्मल कर लिए जाऐंगे । जी ओ में जुमला रक़म का पच्चास फ़ीसद बतौर एडवांस एकज़ीकटीव इनजीनयर आर ऐंड के पास जमा कराने की इजाज़त दी गई है।एकज़ीकटीव इनजीनयर आर ऐंड बी से कहा गया है कि वो काम की तकमील के बाद तमाम ज़रूरी बिलज़ डिस्ट्रिक्ट माइनारीटी वेलफ़ेयर ऑफीसर हैदराबाद को रवाना करें ता कि क़तई रक़म की अदायगी का काम मुकम्मल हो सके ।

TOPPOPULARRECENT