Monday , December 11 2017

क़ाइदे आज़म यूनीवर्सिटी ग़ैर मुऐयना मुद्दत के लिए बंद

पाकिस्तान की बावक़ार क़ाइदे आज़म यूनीवर्सिटी को सेक्यूरिटी वजूहात की बिना पर ग़ैर मुऐयना मुद्दत के लिए बंद कर दिया गया है। इस्लामाबाद में वाक़े इस यूनीवर्सिटी के तर्जुमान ने कहा कि ग़ैर मुऐयना मुद्दत के लिए ये बावक़ार इदारा बंद किया

पाकिस्तान की बावक़ार क़ाइदे आज़म यूनीवर्सिटी को सेक्यूरिटी वजूहात की बिना पर ग़ैर मुऐयना मुद्दत के लिए बंद कर दिया गया है। इस्लामाबाद में वाक़े इस यूनीवर्सिटी के तर्जुमान ने कहा कि ग़ैर मुऐयना मुद्दत के लिए ये बावक़ार इदारा बंद किया जा रहा है ताहम उन्हों ने कहा कि इंतेज़ामी दफ़्तर 2015 के लिए दाख़िलों की तकमील के मक़सद से इंतेज़ामी दफ़्तर खुला रहेगा।

पाकिस्तान के अक्सर तालीमी इदारे 20 दिसंबर से शुरू होने वाली सरमाई तातीलात के सबब बंद हैं और पिशावर स्कूल में क़त्ले आम के वाक़िया के पेशे नज़र सेक्यूरिटी बुनियादों को मल्हूज़ रखते हुए इस यूनीवर्सिटी को ग़ैर मुऐयना मुद्दत के लिए बंद रखा जा रहा है।

दारुल हुकूमत में वाक़े बैनुल अक़वामी इस्लामी यूनीवर्सिटी (आई आई यू आई क़ौमी यूनीवर्सिटी बराए साईंस वो टेक्नॉलोजी) एन यू एस टी बहरीया यूनीवर्सिटी और क़ौमी जामिआ बराए असरी लिसानियात भी बंद हैं।

TOPPOPULARRECENT