Wednesday , December 13 2017

क़ियादत की तबदीली के लिए हाईकमान का फ़ैसला काबिल-ए-क़बूल

कांग्रेस के सीनीयर रुकन पार्लीयामेंट राय पाटी सांबा शिवा राव ने आज दिल्ली में मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला (गृह मंत्री)सुशील कुमार शिनडे से मुलाक़ात की और रियासत में क़ियादत की तबदीली के मुआमले में हाई कमान के फ़ैसला को क़बूल करने क

कांग्रेस के सीनीयर रुकन पार्लीयामेंट राय पाटी सांबा शिवा राव ने आज दिल्ली में मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला (गृह मंत्री)सुशील कुमार शिनडे से मुलाक़ात की और रियासत में क़ियादत की तबदीली के मुआमले में हाई कमान के फ़ैसला को क़बूल करने का ऐलान किया। तिरूपति देव असथानम बोर्ड का सदर नशीन ना बनाने पर ब्रहम होने वाले कांग्रेस रुकन पार्लीयामेंट सांबा शेवा राव ने पार्टी सदर सोनीया गांधी से मुलाक़ात के बाद सख़्त फ़ैसला करने का ऐलान किया था।

बावसूक़ ज़राए से पता चला है कि उन्हों ने सीनीयर होने के बावजूद उन के साथ होने वाली नाइंसाफ़ी की शिकायत और रियासत की तक़सीम की मुख़ालिफ़त की। उन्हों ने रियासत की तक़सीम से सीमा। आंधरा में कांग्रेस को होने वाले नुक़्सानात के ख़दशात से आगाह किया।

बादअज़ां (उसके बाद) मीडीया से बातचीत करते हुए राय पाटी सांबा शिवा रावने कहा कि रियासत में क़ियादत की तबदीली के बारे में हाईकमान का जो भी फ़ैसला होगा, वो हमारे लिए काबिल-ए-क़बूल होगा। उन्हों ने कहा कि हाईकमान रियासत पर ख़ुसूसी नज़र रखे हुए है। उन्हों ने कांग्रेस पार्टी छोड़ने की तरदीद की।

TOPPOPULARRECENT